۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۱۴۸۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین برگزار شد

پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این استان برگزار شد.

پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین همزمان با هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شاخص استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) با حضور حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)، فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین و دیگر مسئولان لشگری و استانی در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این استان برگزار شد.

حسین فیضی، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: بسیج کارمندان باید به عنوان دستگاه متولی در تحقق تمدن اسلامی نقش بسزایی دارند و باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با تشکیل دولت اسلامی به تمدن اسلامی دست پیدا خواهیم کرد، تصریح کرد: دشمنان جهان اسلام با تمام قوا در صدد از بین بردن این تمدن هستند، تمام ملت ایران و دستگاه‌های اجرایی کشور باید در مقابل دشمنان بایستند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه مسئولان خدمتگزاری به مردم را باید الگوی فعالیت خود قرار دهند، تصریح کرد: خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاهی از مهم‌ترین وظایف تعریف شده مسئولان است.

حضور فعالی در تمامی عرصه‌ها و جهاد بارزترین ویژگی شهید جمشیدی

همچنین مهری گلنار، همسر شهید علی‌اصغر جمشیدی، شهید شاخص کارمند سال 95 استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید بیان کرد: شهید جمشیدی در تمام عرصه‌های زندگی و جهاد در زمان انقلاب و قبل انقلاب حضور فعالی داشتند و این از بارزترین ویژگی‌های اخلاقی این شهید بزرگوار بود.

وی در ادامه اضافه کرد: شهید جمشیدی پیروی از ولایت فقیه و آگاهی‌بخشی به مردم را در زندگی خود مدنظر داشت و فعالیت‌های جهادگرانه در این راستا انجام می‌داد.

گلنار با بیان اینکه شهید جمشیدی برای پیروزی انقلاب بسیار تلاش می‌کرد، ابراز کرد: طی مدت زندگی دو ساله با شهید علی‌اصغر جمشیدی آینده شغلی برایش مهم نبود و رضایت الهی را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند.

همسر شهید جمشیدی با اشاره به فعالیت‌های مختلف شهید در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید جمشیدی ارتباط عمیق و عاطفی با خداوند بود و تمامی فعالیت‌های خود را  با نیت خالصانه و در راه رضای خدا انجام می‌داد.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های اخلاقی شهید جمشیدی عنوان کرد: از شاخص‌های برتر این شهید می‌توان احسان به پدر و مادر، علاقمندی به امام راحل، پرهیز از تجمل‌گرایی و اهل مطالعه اشاره کرد.

گلنار در پایان یادآور شد: حاصل زندگی مشترکم با شهید علی‌اصغر جمشیدی متولد شدن دختری بود که در حال حاضر به عنوان یکی از متخصصان پزشکی در استان قزوین فعالیت می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم جانبازشهید احمدعلی طاهرخانی از شهدای کارمند استان قزوین به عنوان شهید شاخص سال 96 معرفی و از خانواده 60 شهید کارمند استان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان