۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین « شما همین رو بنویس»
کد خبر: ۲۱۴۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

وزیر صنعت در پاسخ به انتقاد یکی از تولیدکنندگان شهر صنعتی البرز:

« شما همین رو بنویس»

یکی از تولیدکنندگان دارای برند شهر صنعتی البرز در سخنانی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم وجود مواد اولیه pvc در کشور انتقاد کرد.

« شما همین رو بنویس»

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، محمد‌رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت تدبیر و امید در سفر کوتاه خود به شهرستان البرز از شرکت سندن ایرانیان بازدید کرد.

نعمت‌زاده پس از بازدید شرکت راستی‌کار البرز در اقدامی خارج از برنامه  اعلام شده در شرکت سندن ایرانیان حضور یافت و از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

سندن ایرانیان تولید کننده ست‌کولر، کمپرسور، بخاری، , Evaporator, Armature, ROTOR خودرو بوده که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را دراین زمینه آغاز کرده است.

در حاشیه حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در این شرکت، یکی از تولید کنندگان و صاحبان برند شهر صنعتی البرز در سخنانی خطاب به این مقام مسؤول نسبت به عدم وجود مواد اولیه pvc  در کشور و تفاوت بالای قیمت رسمی و فروش آن انتقاد کرد.

این تولیدکننده با سابقه استان قزوین عنوان کرد: ۴ ماه است که پتروشیمی اروند به بهانه عدم داشتن کمپرسور از ارائه pvc خودداری می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی خود را به خواب زده‌اند ادامه داد: چگونه است که در یک کشور کمپرسور زاپاس مورد نیاز برای پتروشیمی وجود ندارد و تولید کنندگان باید اینگونه در تهیه مواد اولیه خود مشکل داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در پاسخ به این تولید کننده دارای برند شهرصنعتی البرز گفت: « شما همینو بنویس!»

انتهای پیام/3009

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان