۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین منابع بانک باید در مسیر تولید به کارگیری شود
کد خبر: ۲۱۴۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۷:۲۸ ↗ لینک کوتاه

بانک مهر اقتصاد؛

منابع بانک باید در مسیر تولید به کارگیری شود

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد گفت: باید منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه به کار گیریم.

منابع بانک باید در مسیر تولید به کارگیری شود
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، بنابر اعلام بانک مهر اقتصاد، ایرج نیک‌اختر، معاون اعتبارات و امور بین‌الملل بانک، در نشست با  کارکنان این بانک در استان آذربایجان‌شرقی،گفت: موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است لذا هر چه تلاش و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌تر باشد رسیدن به اهداف و برنامه‌ها آسان‌تر می‌شود.

نیک‌اختر تصریح‌کرد: رشد منابع بانک ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد در نتیجه هر چه این رابطه عاطفی بین مجموعه با همکاران قوی‌تر و مستحکم‌تر باشد، موفقیت‌ها بیشتر می‌شود.

معاون اعتبارات و امور بین‌الملل منابع نزد بانک‌ها را امانات سپرده‌گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده‌گذاران و سهامداران این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه به کار گیریم.

نیک‌اختر موفقیت یک بانک را در گرو، میزان وفاداری مشتریان دانست و افزود: در سال‌های اخیر بانکداری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شده و می‌تواند در جهت ارتقاء خدمات بانکداری تاثیرگذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.

انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان