۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۵۰۰۶ واحد مسکونی مسکن مهر در استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۱۴۷۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی؛

۵۰۰۶ واحد مسکونی مسکن مهر در استان قزوین افتتاح شد

۵۰۰۶ واحد مسکن مهر با اعتباری بیش از ۲۳۵۰ میلیارد ریال با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در قزوین افتتاح شد.

۵۰۰۶ واحد مسکونی مسکن مهر در استان قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صبح امروز(سه شنبه) با حضور در ناحیه شهرک مهرگان تعدادی از واحدهای آماده این شهرک را افتتاح کرد.
گفتنی است 5006 واحد مسکن مهر در مناطق مختلف الوند، شهرستان قزوین، محمدیه و تاکستان با اعتباری بالغ بر2350 میلیارد تومان به همراه یک باب مسجد در ناحیه شهری مهرگان صبح امروز به بهره برداری رسید.
مهرآبادی در این مراسم با بیان اینکه مسکن مهر قزوین جزو مسکن های مهر برجسته در کشور است، اظهار کرد: به صورت کلی 2 میلیون و 215 واحد مسکن مهر در سراسر کشور وجود دارد که تا به امروز یک میلیون و 916 واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و 725 هزار واحد نیز به بهره برداری رسیده است.
وی در ادامه افزود: بیان واحدهای به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته فاصله زیادی است و هدف وزارت راه و شهرسازی تکمیل زیرساخت های موجود در مسکن مهر قبل از تحویل آن به مالکان است.
این مسئول بیان کرد: انتظار این است با حمایت و کمک وزارت نیرو خدمات زیربنایی به صورت کامل در واحدهای مسکن مهر انجام شود و هیچ واحدی بدون خدمات زیربنایی تحویل مردم نشود.
وی اذعان کرد: در سالهای پیش با تصرف اعضا واحدهای مسکن مهر بدون تکمیل خدمات زیربنایی تحویل داده شده بود و مردم با مشکلات زیادی روبرو می شدند و با مخالفت راه و شهرسازی با این روال تحویل واحدها بدون تکمیل خدمات زیربنایی متوقف شد.
مهرآبادی عنوات کرد: تا به امروز 715 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است و یک میلیون و 725 واحد در دولت قبل افتتاح شده بود و تا پایان سال نیز 250 هزار واحد افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: هدف دولت این است همه واحدهایی که معارض ندارند و با همکاری تعاونی مسکن و بانک مسکن تسهیلات مورد نیاز آن پرداخت شده است به بهره برداری برسد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی طی برنامه ریزی های صورت گرفته قصد دارد تا پایان سال 96 همه واحدهای مسکن مهر را در سراسر کشور تحویل مردم دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان