۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کسب ۲۹ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی وهنری توسط دانش‌آموزان قزوینی
کد خبر: ۲۱۴۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد

کسب ۲۹ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی وهنری توسط دانش‌آموزان قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دانش آموزان دختر استان قزوین در سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری، ۲۹ رتبه اول تا سوم و ۱۱ رتبه برگزیده بدست آوردند.

کسب ۲۹ رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی وهنری توسط دانش‌آموزان قزوینی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین شب گذشته(یکشنبه) در حاشیه اعزام دانش اموزان به مسابقات کشوری اظهار کرد: دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه استان قزوین با اعزام به سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، موفق به کسب 29 رتبه اول تا سوم و 11 رتبه برگزیده کشوری شدند. 
وی افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دختران به مدت 6 روز از 25 لغایت 30 مرداد ماه در شهر نیشابور برگزار شد و دختران دوره دوم استان قزوین با ارایه آثار تولیدی خود در رشته های مختلف از جمله نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، هنرهای تجسمی، نشریه الکترونیکی، شعر، وبلاگ نویسی در این دوره از مسابقات شرکت نمودند.
وی در ادامه ضمن اشاره به تأثیرگذاری مقوله فرهنگ و هنر در سطح جامعه و زندگی آینده دانش آموزان خاطرنشان کرد: این گونه مسابقات فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است که این عزیزان پس از حضور در چنین فضاهایی و کسب تجارب مختلف، به علاقمندی و استعدادهای خود پی خواهند برد و برای آینده خود تصمیم خواهند گرفت.
قاسمی در ادامه یادآور شد: در سنوات گذشته بسیاری از دانش آموزان با تغییر رشته خود و ورود به رشته هنر در این مسیر موفقیت هایی کسب نموده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: در این دوره از مسابقات آموزشگاه سمیه شهرستان البرز با نمایش عروسکی رستم و اسفندیار، رتبه اول کشوری و آموزشگاه اخلاص از شهرستان البرز با نمایش صحنه ای کبوتران چاهی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان