۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تشییع و خاک‌سپاری پیکر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در شیراز
کد خبر: ۲۱۴۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدافعان حرم؛

تشییع و خاک‌سپاری پیکر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در شیراز

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر دو شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون در شیراز خبر داد.

تشییع و خاک‌سپاری پیکر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در شیراز
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، از شیراز به نقل از روابط عمومی کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس جواد قناعتی از برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر دو شهید مدافع حرم در هفته جاری در شیراز خبر داد و گفت: شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) در ایران اسلامی دوباره میزبان مراسم تشییع کبوترهای خونین‌بال مدافع حرم از تبار فاطمیون می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر شهیدان احمد سلطانی و محمدنبی محمدی، از شهدای لشکر فاطمیون در ساعت 8:30 روز پنج‌شنبه، چهارم شهریورماه جاری از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) به سمت گلزار شهدای شیراز تشییع خواهد شد.

قناعتی اظهار کرد: پیش از برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهدا، مراسم رؤیت و وداع خانواده‌های این شهدا با پیکر مطهر شهیدشان نیز یک روز قبل از مراسم تشییع، چهارشنبه، سوم شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس بابیان اینکه این مراسم ساعت 10:30 در محل معراج شهدای این کنگره برگزار خواهد شد، از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و متدین این استان برای حضور در مراسم‌ تشییع و خاک‌سپاری پیکرهای مطهر این شهدا دعوت کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان