۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۶ پروژه عمرانی، بهداشتی و ورزشی در شهرستان فومن افتتاح شد
کد خبر: ۲۱۴۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۷:۱۹ ↗ لینک کوتاه

هفته دولت؛

۶ پروژه عمرانی، بهداشتی و ورزشی در شهرستان فومن افتتاح شد

فومن- شش پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان فومن همزمان با آغاز هفته دولت به بهره برداری رسید.

۶ پروژه عمرانی، بهداشتی و ورزشی در شهرستان فومن افتتاح شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، فرماندار فومن در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های این شهر به مناسبت آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مسئولان باید سیره و افکار این دو شهید بزگوار را مرور کنند.

میرشمس مومن زاده با بیان اینکه باید آنها را سرلوحه خود در خدمتگذاری قرار دهیم، گفت: مسئولیت امانتی از سوی مردم به ما بوده که باید به بهترین نحوه از آن برای خدمت رسانی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی و انقلابی سودمندترین افراد بیشترین فایده را به مردم می رسانند، افزود: نهایت تلاش خود را به عنوان مسؤل برای رفع مسائل و مشکلات جامعه بکار می بریم.

فرماندار فومن در ادامه به اقدامات دولت به رغم تمام تحریم ها، فشارها اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان فومن نیز همگام با همه کشور در این زمینه فعالیت های قابل قبولی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ۹۹ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در فومن هستیم، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۹۶ میلیارد تومان هزینه شده که دو برابر سال گذشته است.

در ادامه از شش پروژه عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و ورزشی و... اعم از طرح تجهیز و نوسازی اراضی به میزان ۴۸ هکتار در روستای علیسرا، دو  ساختمان دهیاری در روستاهای راسته کنار و بوئین، یک خانه بهداشت در روستای کردآباد، پل فلزی ارتباطی ۴۰ خانواره روستا تازه آباد کلفت به رودبار چیره فومن و ست ورزشی در روستای رودبار چیره در مجموع با اعتبار ۶۶۲ میلیون تومانی به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان