۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجمع کارگران شرکت تعطیل شده "نازنخ" مقابل استانداری قزوین
کد خبر: ۲۱۴۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

اعتراضات سریالی و گوش‌هایی که بدهکار نیستند؛

تجمع کارگران شرکت تعطیل شده "نازنخ" مقابل استانداری قزوین

کارگران شرکت نازنخ با تجمع مقابل استانداری خواستار دریافت حقوق و مزایای خود شدند.

تجمع کارگران شرکت تعطیل شده "نازنخ" مقابل استانداری قزوین
 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، کارگران شرکت نازنخ هم اکنون( ظهر روز دوشنبه) با تجمع مقابل استانداری قزوین خواهان حق و حقوق خود شدند.
این کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین مطرح کردند که 7 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و به هر نهادی مراجعه می‌کنند کسی پاسخگو نیست.
این کارگران برای چندمین مرتبه است که با تجمع خود در جلوی دادگستری و استانداری خواهان دریافت حقوق عقب افتاده خود هستند اما کسی پاسخگوی این تجمعات نیست.
گفتنی است؛ شرکت نازنخ از جمله شرکت‌های زیان ده استان بود که به بخش خصوصی واگذار شد و صاحب شرکت با اخراج کارگران و بازنشسته کردن آنها عملا شرکت را تعطیل نمود و همچنین تمام داریی و دستگاه‌های این شرکت توسط طلبکاران توقیف شده است.
یکی از کارگران به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: اگر هر واحد صنعتی تابع و زیر نظر اداره کار و امور اجتماعی باشد و ورشکست و یا تعطیل شود در قانون الویت اصلی توقیف اموال با مطالبات کارگری است اما زمین مجاور و آهن آلات و مواد ضایعاتی این شرکت پیشتر توسط بانک‌ها توقیف شده است و ما به هر کجا مراجعه می‌کنیم پاسخ ما را نمی‌دهند، امروز هم برای چندمین بار به اینجا آمده‌ایم اما حتی حاضر نیستند با ما گفتگو کنند. لازم به ذکر است، استاندار قزوین در نشست خبری اخیر خود ادعا کرد که وضعیت بخش‌های صنعتی در پسابرجام با رفع تحریم‌ها بهبود یافته است اما در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات کارگران شیشه قزوین و نازنخ بودیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان