۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر
کد خبر: ۲۱۴۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

المپیک ریو؛

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

مهم ترین مصدومیت های پزشکی مربوط به المپیک ریو را در گزارش ذیل مشاهده کنید.

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مهم ترین مصدومیت های پزشکی مربوط به المپیک ریو را در گزارش ذیل مشاهده کنید.

 بسیاری از شما تصاویر وحشتناک آسیب دیدگی ورزشکاران المپیک 2016 را به طور زنده مشاهده کردید در روزهای اول المپیک ریو شکستگی استخوان پای یک ژیمناستیک کار توجه همگان را جلب کرد و اخبار آن در شبکه های مجازی منتشر شد پس از آن نیز بسیاری از ورزشکاران با آسیب دیدگی مواجه شدند اما ما چند مصدومیت وحشتناک در بین ورزشکاران المپیکی را که آنها به تصویر می کشیم. 

شکستن وحشتناک بازوی وزنه بردار 
وقتی وزنه بردار ارمنی آندرانیک کاراپتیان سعی داشت 195 کیلویی را در رقابت دوضرب بالای سر ببرد آرنج او دچار آسیب دیدگی وحشتناکی شد  بازوی وی به عقب خم و وزنه سقوط کرد کاراپتیان به حدی درد داشت که صدای فریاد او به گوش همه حاضران رسید. 

 پزشکان و مربیان این ورزشکار ارمنی به سرعت او را از روی تخته وزنه برداری به رختکن بردند اما درد از دست دادن مدال المپیک برای این ورزشکار سختتر از درد آرنجش بود. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر 
دوچرخه سواری که در 25 سالگی بازنشسته شد 
دوچرخه سوار استرالیایی درست سه روز مانده به آغاز مسابقات هنگام تمرین در پیست دوچرخه‌سواری دچار آسیب و راهی بیمارستان شد این اتفاق برای چهار نفر از تیم  پنج نفره‌ آن‌ها رخ داد ولی حال سه دوچرخه‌سوار دیگر مساعدتر است. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

سخنگوی کمیته المپیک استرالیا با تایید سقوط چهار نفر از تیم  دوچرخه سواری بر روی پیست اعلام کرد که تنها آنت ادمونسون زمین نخورده و در سلامتی کامل است. 


وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

ملیسا هاسکینز دوچرخه سوار استرالیایی که با برخورد شدید بر روی پیست  در سن 25 سالگی و المپیک ریو مجبور به خداحافظی از ورزش حرفه ای شد، گفت: به دلیل مصدومیت شدیدم و قبل از آن که به خاطر دردهای ورزش از آن متنفر شوم با دوچرخه سواری حرفه ای خداحافظی می کنم. 
 
بدمینتون بازی که با درد شدید تا آخر بازی ادامه داد  
تی جینگ یی ورزشکار مالزیایی در رشته بدمینتون که بسیار آماده به ریو آمده بود و قصد داشت یکی از بهترین نتیجه ها را در فینال این المپیک ثبت کند به دلیل آسیب دیدگی ماهیچه ساق پا در اواسط بازی خود در برابر آکانه یاماگوچی ژاپن شکست خورد. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

او زمانی که  17 بر 15 از حریف خود پیش بود به دلیل احساس درد دیگر نتوانست حرکت کند ودرخواست مراقبت های پزشکی کرد آسیب دیدگی او به حدی بود که عکس العمل این ورزشکار مانند کسی بود که به بدنش گلوله شلیک شده و به یکباره به زمین می افتد اما با این حال با کمک پزشکان تصمیم گرفت راند دوم را به هر نحوی و با درد و سختی به پایان برساند. 

جینگ یی  با ابزار ناراحتی نسبت به اتفاقی که در این المپیک برای او افتاده گفت : ممکن است به خاطر این آسیب دیدگی بازی های المپیک 2020 توکیو را از دست دهم البته تا المپیک بعدی چهار سال زمان باقی مانده و فعلا باید تا مدتی استراحت کنم. 
 
سوارکاری که رویاهای المپیک خود را به خاطر اسبش از دست داد 
آدلینا کورنیسون، اسب سوار هلندی به علت بیماری پرزیوال، اسب زیبایش نتوانست در مسابقه شرکت کند. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

این سوارکار گفت: در حالی بازرسی بدن پریزوال متوجه شدم سمت راست سرش متورم شده و تب دارد با نگاه به مکان استراحتش نشانه های لگدهای او به خاطر درد شدید بر روی دیوار مشخص بود. 

در بررسی های تیم دامپزشکی مشخص شد که پرزیوال را یک حشره سمی مورد حمله قرار داده پس از معالجه هنگامی که درجه حرارت بدن اسب کاهش پیدا کرده و تورم سرش فروکش کرده بود از فکش تصویربرداری اشعه ایکس انجام شد و دامپزشکان اجازه دادند تا تحت نظر آن ها به میدان مسابقه بازگردد اما این سوارکار تصمیم گرفت برای مراقبت از اسب خود رویاهای مدال گرفتنش را کنار بگذارد. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

این سوار کار اظهار کرد: پرزیوال دوست من است  و به عنوان یک دوست تمام طول عمر خود  را برای موفقیت من تلاش کرده و درنظر نگرفتن این موضوع به خاطر برد در مسابقه سزاوار نیست. 
 
دوچرخه سواری که ستون فقراتش از سه جا شکست  
دوچرخه سوار هلندی آنمیک ون ولوتن هنگام رکاب زدن در مسابقه جاده زنان  کنترل خود را از دست داد و فرود ناشیانه ای بر  روی زمین داشت. 

ولوتن به شدت بر رو زمین پرت و در اثر این سقوط وحشتناک ستون فقرات او از سه نقطه دچار شکستگی شد او چند روز بعد به طرفداران خود که نگران حال وی شده بودند خبر داد که روند آسیب دیدگی اش رو به بهبودی است. 
 
وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

جاده های خطرناک ریو مقصر مصدومیت دوچرخه سواران المپیکی 
دوچرخه سوار ایتالیایی که رویای مدال آوری در المپیک داشت به خاطر شکستگی ترقوه رویاهاش نقش برآب شد. 


وینچنزو نیبالی یکی از دوچرخه سوار المپیک با سقوط وحشتناک از روی دوچرخه دچار آسیب دیدگی و ترقوه او در طول مسابقه جاده مردان دچار شکستگی شد در این مسابقه دوچرخه سوارهای زیادی مصدوم شدند سرجیو هنائوا کلمبیایی نیز سقوط کرد، لگنش شکست و قفسه سینه اش متورم شد.  

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

نیبالی برای جراحی به ایتالیا بازگشت بسیاری بر این باورهستند جاده های ریو مقصراصلی مصدومیت زیاد دوچرخه سواران در این دوره المپیک است.  
وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

کریس بردمن، کارشناس دوچرخه سواری و دوچرخه سوار سابق المپیکی گفت:  من از لحاظ فنی جاده ها را بررسی کردم دوچرخه سواری در جاده های ریو بسیار خطرناک است من مطمئن بودم اگر کسی از دوچرخه اش سقوط کند به احتمال زیاد دچار آسیب دیدگی می شود. 
 
ژیمناستیک کاری که صدای خردشدن پایش را ببیندگان تلویزیونی شنیدند 
شاید یکی از دلخراش‌ترین صحنه‌های تاریخ المپیک شکستگی پای سمیر آیت در پرش با نیزه است شکستگی او به حدی وحشتناک بود که صدای خرد شدن استخوان‌های درشت نی و نازک‌نی او را بینندگان تلوزیونی شنیدند همچنین زمان انتقال او به آمبولانس برانکارد او را به زمین انداخته شد. 
وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر
 
مربی که اسب تحت تعلیمش سرش را شکست 
رابی ساندرسون بریتانیایی، مربی تیم درساژ آلمان در مراسم اهدای مدال تیمش مجروح شد . 
در مراسم اهدای مدال  ساندرسون با سونکه روتنبرگ و اسب 9 ساله اش کاسمو در رژه شرکت داشت در هنگام مراسم پای اسب به پیشانی ساندرسون برخورد کرد و سر او با این ضربه خونی و به بیمارستان منتقل شد. 

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر

وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر


وحشتناک‌ترین مصدومیت‌های المپیک +تصاویر
انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان