۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترک نماز از عوامل اصلی کم شدن رزق و روزی است
کد خبر: ۲۱۴۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع):

ترک نماز از عوامل اصلی کم شدن رزق و روزی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین کم شدن روزی، سلب نشانه صالحان از چهره انسان، از بین رفتن برکت زندگی و … را از مضرات ترک نماز برشمرد.

ترک نماز از عوامل اصلی کم شدن رزق و روزی است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه‌امام حسن(ع) قزوین، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه و دانش‌آموزان بسیجی شهرهای اقبالیه، محمودآباد نمونه، طارم سفلی و کوهین در منطقه یانس آباد قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام حسن(ع) قزوین در این مراسم عنوان‌ کرد: راز خلقت سه‌چیز است که عبارتند از معرفت به خدا، عبودیت و بی نیازی از غیر خدا، که انسان باید نسبت به خداوند شناخت داشته باشد و صفات او را در خود پرورش دهد.
وی خاطرنشان کرد: انسان باید خدا را بشناسد و لازمه شناخت خداوند انتخاب دین است که کامل‌ترین دین، دین اسلام است،دین حق اسلام است.
تقی‌خانی اظهار داشت: خداوند تمام رهنمودهایش را در قرآن‌کریم آورده است، ما باید کتاب خدا را مطالعه و به رهنمودهایش عمل کنیم، چرا که رهنمودهای زیادی دارد که اگر آنها را عمل کنیم سعادتمند خواهیم شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام حسن(ع) قزوین به آثار و فواید نماز اشاره کرد و گفت: نماز خواندن آثار و برکات زیادی دارد و بلعکس نخواندن نماز و سبک شماردن آن هم مضرات زیادی دارد، شهید رجایی در طول مدت ریاست جمهوری کوتاهش الگویی برای رئیس جمهورها و مردم شد که هیچگاه نماز اول وقت را ترک نمی کرد.
این مسئول کم شدن روزی، سلب نشانه صالحان از چهره انسان، از بین رفتن برکت زندگی و … را از مضرات نماز نخواندن بر شمرد.
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان