۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عده‌ای در استان به دنبال حذف شعار "مرگ بر ضدولایت فقیه" هستند
کد خبر: ۲۱۴۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

عده‌ای در استان به دنبال حذف شعار "مرگ بر ضدولایت فقیه" هستند

امام جمعه آبیک با بیان اینکه عده‌ای در استان به دنبال حذف شعار "مرگ بر ضدولایت فقیه" هستند، گفت: یکی از راه‌های مقابله با دشمن دادن شعار در تجمعات می‌باشد و مسلمانان می‌توانند با شعار دادن پشت دشمن را بلرزاند.

عده‌ای در استان به دنبال حذف شعار "مرگ بر ضدولایت فقیه" هستند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، به مناسبت روز جهانی مسجد مراسمی با حضور امام جمعه آبیک، ائمه جماعت، فرماندهان و هیئت امنای مساجد در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه شهر آبیک در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد در دین اسلام بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز رسالت خود را از مسجد شروع کرد و در مسجد نیز پایان داد که این خود نشان از شان و جایگاه مسجد در بین پیامبران و ائمه اطهار بوده است.
وی افزود: تبلیغ دین، ایراد خطبه‌های تبلیغی و نیز ابلاغ احکام مهم دین، یکی دیگر از کارکردهای مساجد است. به گواهی تاریخ، پیامبر(ص) از منبر برای انتشار و ابلاغ فرمان‌های مهم، مانند اعلام حکم حرمت شرابخواری، مقررات و احکام زندگی جمعی یابرای سخنرانی عمومی استفاده می‌کردند.
موسوی ادامه داد: مساجد بود که این پیروزی را برای ملت ما درست کرد. این مراکز حساسی است که ملت باید به آن توجه داشته باشند، این طور نباشد که خیال کنند حالا دیگر ما پیروز شدیم، دیگر مسجد می‌خواهیم چه کنیم؟ پیروزی ما برای اداره مسجد است.
امام جمعه آبیک با بیان اینکه روز جهانی مساجد فرصت خوبی برای تببین جایگاه مسجد، تقدیر از فعالین مساجد و توجه به مطالبات ونیازهای مساجد است، گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مساجد دارد و باید با جذب جوانان در مساجد با مقابله با تهاجم دشمنان قدم های مصممی برداریم.
این مسئول با اشاره به اینکه مسجد در صدر اسلام از جایگاه والایی برخوردار بوده و به عنوان یک پایگاه سیاسی، اجتماعی و نظامی کاربرد داشته است، گفت: اما متأسفانه امروزه آنگونه که باید به مساجد توجه نمی‌شود، مسجد اتاق فکر و مرکز تصمیم‌گیری مسلمانان است.
موسوی با تأکید بر اینکه مساجد باید محل شادی و قرائت خطبه عقد باشد، ابراز کرد: مراسم صحیح و اسلامی عروسی می‌تواند در مساجد برگزار شود زیرا مسجد محل تجمع و حضور مسلمانان است.

مخالفت برخی از هیئت امنا با شعارهای سیاسی برخلاف دین است
امام جمعه آبیک اظهار کرد: ائمه جماعت باید انقلابی باشند و شعار سیاسی مرگ بر آمریکا مقابل دشمن ایستادگی کنند و مقابل برخی هیئت امنا از دادن شعار جلوگیری می‌کنند، مقاومت کنند.
وی متذکر شد: هیئت امنای مساجد با شعار مرگ بر آمریکا مشکل دارند و می‌گویند نباید رفتار سیاسی داده شود، باید بدانند که سیاست ما عین دیانت ماست سیاست از دین جدا نمی‌شود.
موسوی تصریح کرد: یکی از راه‌های مقابله با دشمن دادن شعار در تجمعات می‌باشد و مسلمانان می‌توانند با شعار دادن پشت دشمن را بلرزاند. امام صادق(ع) بعد از هر نماز واجب بر ۴ مرد و ۴ زن لعنت می‌فرستاد و این شعارها برگرفته از اسلام است.
این سخنران با هشدار به دشمنان انقلاب تأکید کرد: من به دشمنان خارجی و منافقین داخلی هشدار می‌دهم که شما نمی‌توانید انقلاب را از بین ببرید؛ کسانی که در مقابل شما ایستادگی می‌کنند مانند چشمه‌های جوشان به دریای عظیمی تبدیل می‌شوند که شما را به هلاکت رساندند.
امام جمعه آبیک با اشاره به حضور یکی از فتنه‌گران در آبگرم تصریح کرد: یک عده در استان قزوین به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند. آنها باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه پشت رهبر انقلاب را خالی نمی‌کند و این را بدانند یکی از محورهای ایستادگی در مقابل دشمن شعار است.
انتهای پیام/3009

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان