۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتتاح ۱۰ مدرسه با بیش از ۸۸ میلیارد ریال اعتبار دراستان
کد خبر: ۲۱۴۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خبر داد:

افتتاح ۱۰ مدرسه با بیش از ۸۸ میلیارد ریال اعتبار دراستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ مدرسه با بیش از ۸۸ میلیارد ریال هزینه در استان افتتاح می‌شود .

افتتاح ۱۰ مدرسه با بیش از ۸۸ میلیارد ریال اعتبار دراستان
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علی‌عسگر جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با بیان اینکه ۲۰ واحد آموزشی تا قبل از بازگشایی مدارس در استان قزوین به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰ مدرسه در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی عنوان کرد: این مدارس در شهرهای قزوین، تاکستان، آوج، طارم سفلی، آبیک و ناحیه شهری مهرگان به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول اعلام کرد: برای ساخت مدارس افتتاحی در هفته دولت، ۸۸ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال هزینه شده است که ۷۰ درصد آن را خیرین تقبل کردند.
جوانبخت ادامه داد: براساس آمارهای به‌دست آمده متراژ مجموع پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت بیش از ۶ هزار و ۷۳۵بوده که در مناطق مختلف استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: بقیه مدارس هم تا مهر ماه با ۸۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه افتتاح خواهد شد که نیمی از هزینه ساخت این واحد ها را هم خیرین پرداخت کردند.
این مسئول با تاکید بر اولویت قرار دادن هوشمندسازی مدارس گفت: هوشمندسازی هر کلاس درس حدود ۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که تحقق این فرآیند در تمام مدارس در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان