۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فرار روزنامه نگار تحت تعقیب وزارت اطلاعات از ایران به لندن
کد خبر: ۲۱۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرار روزنامه نگار تحت تعقیب وزارت اطلاعات از ایران به لندن

مسعود لواسانی، روزنامه‌نگاری که مرتبط با شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و مرتبط با پرونده شبکه بی بی سی فارسی و تحت تعقیب وزارت اطلاعات بود، از کشور فرار کرد.

فرار روزنامه نگار تحت تعقیب وزارت اطلاعات از ایران به لندن
به گزارش صبح قزوین به نقل از قم فردا، این روزنامه نگار که مدت هاست با شبکه های ضد انقلاب مرتبط و تحت تعقیب وزارت اطلاعات بوده است به طور غیر قانونی از کشور فرار کرده و به عناصر ضد انقلاب در لندن ملحق شد.
این خبر که از چند روز گذشته در محافل خبری مطرح شده بود با تائید سایتهای ضد انقلاب که مسعود لواسانی در لندن به انها ملحق شده است پرده از ارتباط نزدیک این روزنامه نگار خودفروخته با عناصر ضد انقلاب برداشت.
سایتها و شبکه های ضد انقلاب که از این فرار و ملحق شدن بسیار خشنود و مسرور هستند با خوشحالی این خبر را منتشر و به دفاع از اقدامات مسعود لواسانی پرداخته اند.
ماموران وزارت اطلاعات چند بار برای دستگیری وی اقدام کرده اند ولی بی نتیجه بوده است ، زیرا او که از مدتها قبل قصد فرار داشته است به محض علنی شدن تحت تعقیب بودنش وتفهیم اتهاماتش بصورت غیر قانونی از کشور فرار کرده است و در لندن به عناصر ضد انقلاب ملحق شده است.
مسعود لواسانی که در سال 88 به دلایلی همچون اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب و ارتباط با رسانه های بیگانه به مدت 8 سال حبس محکوم شده بود در سال 90 با عفو رهبری از زندان ازاد شد اما او که مرتبط با شبکه های ضد انقلاب بود و خود را به انها فروخته بود دوباره اقدامات خود را برعیه نظام و انقلاب شروع کرد که در ماه گذشته تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار گرفت که اما او که گویا مدت ها برنامه ریزی کرده بوده است به طور غیر قانونی از کشور فرار کرده و به عناصر لندن نشین ضد انقلاب ملحق شد.
بی بی سی فارسی و چند شبکه و سایت معاند دیگر که ارتباط نزدیکی با لواسانی داشته اند خبر فرار او را تائید کرده و اینکه او در لندن به ضد انقلاب ملحق شده است را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان