۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نمایش فصل شیدایی، با اعتقادات و باورهای مردم عجین است
کد خبر: ۲۱۴۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳۱ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

نمایش فصل شیدایی، با اعتقادات و باورهای مردم عجین است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: هم گام بودن فصل شیدایی با فطرت و باورهای مردم موجب شده تا این جمعیت ۱۵ هزار نفری در کمال آرامش، با دل و جان نظاره‌گر این نمایش باشند.

نمایش فصل شیدایی،  با اعتقادات و باورهای مردم عجین است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در حاشیه برپایی نمایش فصل شیدایی ضمن ابراز رضایت از نمایش فصل شیدایی، اظهار کرد: این نمایش با باورها و اعتقادات مردم عجین بوده و از این رو به دل آن‌ها نشسته است.

وی افزود: اثرگذاری نمایش فصل شیدایی تا اندازه‌ای بوده است که باعث جذب حداکثری مردم از همان نخستین شب شده و طی چند شب گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه استقبال بی نظیر مردم موجب تمدید مدت اجرای نمایش شده است، ابراز کرد: امیدواریم مسئولین بتوانند محیطی را فراهم کنند تا از این نمایش ارزشمند و متعالی نهایت بهره را ببریم.

این مسئول اضافه کرد: همگام بودن فصل شیدایی با فطرت و باورهای مردم موجب شده تا این جمعیت بیش از ۱۵ هزار نفری در کمال آرامش، با دل و جان، نظاره‌گر این نمایش عظیم باشند.

رحیمی تصریح کرد: آشنایی مردم با وقایع تاریخی به ویژه عصر حاضر از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، درس‌های آموزنده‌ای را برای جوانان نسل جدید به همراه دارد که بیان آن به زبان نمایش اثر سازنده‌‌ای خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ادامه چنین برنامه‌هایی علاوه بر همدلی مسئولین دستگاه‌های مختلف،موجب فراهم آمدن محیطی می‌شود که نتیجه‌ آن وحدت، انسجام باورها و حضور مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان