۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد مرگبار خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه
کد خبر: ۲۱۴۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳۰ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

برخورد مرگبار خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه

رئیس ایستگاه شماره ۳ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین خبر داد.

برخورد مرگبار خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، علیرضا رحمانی، رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین خبر داد و اظهار کرد: طی اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 8 و 27 دقیقه روز جمعه 29 مرداد ماه از وقوع تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 3 (مولوی) و 8(چوبیندر) با هماهنگی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند در جاده اقبالیه در حال حرکت به سمت قزوین بوده که به علل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر در لاین کند رو برخورد می‌کند.

رئیس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به گیر افتادن تنها سرنشین سمند در اتاقک در هم پیچیده خودرو مطرح کرد: نیروهای عملیاتی با دو دستگاه خودرو ویژه امداد و نجات و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند و بلافاصله با نصب علائم هشدار‌دهنده در مسیر جاده و قطع جریان برق خودرو سواری، محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات نسبت به برش اتاق خودرو سمند اقدام کردند.

رحمانی با اشاره به اینکه مرگ راننده در همان لحظات اولیه از سوی عوامل اورژانس تأیید شده بود، عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از برش بدنه خودرو نسبت به خارج کردن راننده فوت شده از بین آهن پاره‌ها اقدام و سپس خودروی سمند را از قسمت پشت تریلر رهاسازی کردند.

گفتنی است، نیروهای آتش‌نشانی در ادامه عملیات برای پیشگیری از حوادث بعدی، کامیون و خودرو سواری را به حاشیه جاده انتقال داده و با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

یادآور می‌شود، علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان