۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید افرادی که دارای درآمدهای نجومی هستند به ملت معرفی شوند
کد خبر: ۲۱۴۵۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳۰ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

باید افرادی که دارای درآمدهای نجومی هستند به ملت معرفی شوند

امام جمعه شهر تاکستان گفت: برخی افراد دارای درآمد نجومی نیز مخالفتی با مذاکرات ندارند، لازم است افراد دارای درآمدهای نجومی به ملت معرفی شوند.

باید افرادی که دارای درآمدهای نجومی  هستند به ملت معرفی شوند

به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین؛ آیت الله اسلامی ، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به خوش بین نبودن رهبر معظم انقلاب به مذاکرات هسته‌ای، گفت: رهبر معظم انقلاب با داشتن تجربه سیاسی و آشنایی با پیچیدگیهای مسائل سیاسی بین المللی از ابتدا مسؤولان را از اعتماد و مذاکره با آمریکا بر حذر داشتند و بارها یادآور شدند که دشمنان با اصل و بنیان اسلام و انقلاب اسلامی در جنگ هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود تذکرات رهبر معظم انقلاب مسؤولان مربوطه آنها را نادیده گرفتند، در مذاکرات نیز با اینکه طرف مذاکرات به بسیاری از اهداف خود دست یافتند طبق نظر مسؤولان محوری فعلی کشور ما چیزی به دست نیاوردیم و نه تنها مشکلات ما حل نشد بلکه در منطقه و خاورمیانه نیز آرامش بیشتری حاکم نشد.
 اسلامی با تاکید بر تشخیص صحیح رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: با توجه به نتیجه مذاکرات تشخیص رهبر معظم انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن به مذاکرات درست بوده و لازم بود مسؤولان طبق نظر ولی امر مسلمین قدم بردارند، در حال حاضر نیز آنان باید به رهنمودها و نظر رهبری در این شرایط که به ما تحمیل شده توجه کنند، چرا که نظر ایشان درست و به دور از مسائل حاشیه ای است و پیروی از آن فایده گسترده ای را برای ایران به دنبال خواهد داشت.

وی درباره افرادی که با وجود بدعهدیهای آمریکا همچنان در پی خوب نشان دادن مذاکرات هستند ابراز داشت: برخی افراد، به علت منافع شخصی و همچنین به این دلیل که ضرری از مذاکرات به آنان نرسید سعی در خوب نشان دادن مذاکرات دارند، این افراد با کنار گذاشتن منافع شخصی و قضاوت منصفانه به بی حاصل بودن آن اذعان خواهند کرد.

امام جمعه شهر تاکستان در پایان گفت: برخی افراد دارای درآمد نجومی نیز مخالفتی با مذاکرات نداردند، لازم است افراد دارای درآمدهای نجومی به ملت معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: رسا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان