۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها نباید روابط عمومی دستگاه‌های دولتی باشند/ راه‌اندازی موزه صنعت شهرستان البرز برای اولین بار در کشور
کد خبر: ۲۱۴۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۸ ساعت: ۱۶:۴۲ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز مطرح کرد

رسانه‌ها نباید روابط عمومی دستگاه‌های دولتی باشند/ راه‌اندازی موزه صنعت شهرستان البرز برای اولین بار در کشور

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: در کشور موزه‌ای به نام صنعت نداریم و در شهرستان البرز تصمیم گرفته‌ایم با انجام مطالعات لازم موزه صنعت را تشکیل دهیم.

رسانه‌ها نباید روابط عمومی دستگاه‌های دولتی باشند/ راه‌اندازی موزه صنعت شهرستان البرز برای اولین بار در کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر فرماندار البرز اظهار کرد: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی برعهده دارند و با بیان مشکلات و مطالبات مردم کمک حال مدیران برای خدمت رسانی هستند.
وی ادامه افزود: بیان کم کاری، کوتاهی و عملکرد ضعیف دستگاه‌ها و پیگیری مطالبات مردم از مدیران زمینه را برای سرعت بخشی به عملکرد آنها فراهم می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه معتقدم رسانه نباید روابط عمومی دستگاه‌های دولتی باشد، عنوان کرد: رسانه به عنوان مجموعه‌ای برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و باید تاثیرگذار باشند، اگر آنها فقط بیان کننده عملکرد خوب دستگاه‌ها باشند، تاثیرگذاری خود را از دست خواهند داد.
وی در ادامه درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی اذعان کرد: بر مبنای اطلاعات و آمار جمع آوری شده در شهرستان و با نگاه به آمار بالادستی به دنبال تدوین سند کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان هستیم.

تهیه سند آمایش صنعت در شهرستان البرز

عسگری بیان کرد: در این سال‌ها فقط به بیان آسیب‌های اجتماعی پرداخته‌ایم و آمار و برنامه جامعی برای مقابله با این آسیب‌ها وجود ندارد، سند جامعی که به رفع مشکلات زیرساخت‌ها بپردازد و تا سالیان سال تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه تهیه سند آمایش صنعت نیز از اولویت‌های دیگر ماست، ابراز کرد: این سند در مرحله تحقیق و پژوهش به سر می‌برد و از دوستان دانشگاهی و کارشناسان اقتصادی درخواست شده که در این حوزه برنامه تدوین کنند.
فرماندار شهرستان البرز با انتقاد از اینکه امروز هر دستگاهی در حوزه صنعت آمار متفاوت ارائه می‌دهد، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف به واسطه حوزه کاری خود آمار متفاوتی از حوزه مدیریتی خود می‌دهند؛ در صورتی که ما نیازمند یک آمار جامع در حوزه صنعت هستیم.
وی با بیان اینکه شهرصنعتی البرز اولین شهرصنعتی کشور است، گفت: در کشور موزه‌ای به نام صنعت نداریم و در شهرستان البرز تصمیم گرفته‌ایم با انجام مطالعات لازم موزه صنعت را تشکیل دهیم تا با حضور هیئت‌های تجاری خارجی بتوانیم حوزه صنعت قزوین را به آنها معرفی کنیم.
این مسئول اذعان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در کمیته برنامه ریزی با همکاری جهاد کشاورزی مصوب شد که آبیاری تحت فشار با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یابد.
وی افزود: اعتبار اختصاص یافته برای اراضی کشاورزی شهرستان البرز از اعتبارات ملی است و با هدفگذاری صورت گرفته 2هزار هکتار تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار می‌گیرد تا با مدیریت آب، از هدررفت آن جلوگیری شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان