۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آزادگان نماد شجاعت و ولایت مداری هستند
کد خبر: ۲۱۴۴۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۷ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

آزادگان نماد شجاعت و ولایت مداری هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین ضمن ارزشمند دانستن شان و مقام آرادگان برای نظام عنوان کرد: آزادگان نماد شجاعت و ولایت مداری هستند.

آزادگان نماد شجاعت و ولایت مداری هستند
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: آزادگان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند چرا که هم در زمان جنگ میدانی حضور داشتند و با رشادت از مرزهای کشور دفاع کردند و پس از آن در زمان اسارت خود در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت داشته و از عقیده خود دفاع کردند.
وی ادامه داد: آنچه بیشتر از هر نکته دیگری در وجود آزادگان وجود دارد و باید به آن پرداخته شود ایمان و اعتقاد قوی آنها به خداوند متعال و در قدم بعدی عزم راسخ آنها به اندیشه ولی فقیه و پیروی از آن است.
معبودی یادآور شد: آزادگان با شجاعت و اراده در برابر سازمان‌های بزرگ تبلیغاتی رژیم بعث ایستادند و دشمن را در خانه خود مغلوب کردند.
این مسئول آزادگان را نماد اراده فولادین، غیرت، ولایت پذیر و ولایت محور و در نهایت اسوه ملت ایران دانست و بیان کرد: علاوه بر آزادگان خانواده‌های آنان نیز که با صبر و شکیبایی این دوره را تحمل کردند، جایگاه ویژه ای دارند که ما آن را ارج می‌نهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به 26 مرداد سال 69 بیان کرد: در آن زمان بنده در استان لرستان مبلغ بودم و زمانی که متوجه این موضوع شدم مردم آن روستایی که در آن بودن را دیدم که به پشت بام ها رفته و تکبیر گویان سجده شکر به جای می آوردند.
وی ادامه داد: این مسئله نشان دهنده اوج اتحاد و همدلی است که در بین مردم ما وجود دارد، در آن زمان هر کس که آزاده ای داشت و هر کسی هم که نداشت به استقبال می رفتند و اشک شوق می‌ریختند.
معبودی در پایان گفت: در آن زمان حس مشترکی در میان مردم در جریان بود که ارزش زیادی دارد و ملت ایران همواره توانسته است این حس را در میان خود نگه دارد.
انتهای پیام/3009

منبع: خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان