۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انجام ۳۰ طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی
کد خبر: ۲۱۴۴۴۱ نویسنده: حمیدرضا اله بداشتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۷ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسج سازندگی قزوین خبر داد:

انجام ۳۰ طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسج سازندگی قزوین بیان کرد: ۱۳ عرصه برای صنایع تبدیلی در سال گذشته تعریف شده بود که اجرا شد و در سال جاری نیز بیش از ۳۰ طرح اجرایی دشه است.

انجام ۳۰ طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی
حمیدرضا اله بداشتی، رئیس سازمان بسج سازندگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، درباره فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری اذعان کرد: در سال 95 بیش از 30 حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ایجاد شد و عملیات اجرایی آن صورت گرفت.
وی یکی از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی را توسعه صنایع تبدیلی و راه‌اندازی صنایع کوچک دانست و گفت: در این حوزه اولویت با طرح‌هایی است که اشتغال ایجاد کند؛ بنابراین طرح‌هایی به بهره برداری رسید که در حوزه کشاورزی و دامپروری با همکاری جهاد دانشگاهی و علوم پزشکی انجام شد.
این مسئول ادامه داد: 13 عرصه برای صنایع تبدیلی در سال گذشته تعریف شده بود که اجرا شده است.
وی با بیان اینکه هدف ما رعایت پنج شاخصه اصلی اقتصاد مقاومتی در اجرای طرح‌هاست، بیان کرد: بیشتر تولیدات در حوزه اقتصاد خرد انجام می‌شود و تاکنون بیش از 800 نفر از تسهیلات مربوط به حوزه اقتصاد مقاومتی استفاده کرده‌اند که بیشتر آنها مربوط به صنایع کوچک بود.
رئیس سازمان بسج سازندگی استان قزوین یادآور شد: تولید مرغ، ماهی، گوسفند، دام سنگین و زنبورداری از حوزه‌هایی است که سازمان روی آنها سرمایه گذاری کرده است.
وی در پایان ابراز کرد: مطالعات علمی در حوزه تولید مرغ بومی در روستاهای طارم و آوج که منطقه بی‌خطر است، انجام شده و پرورش ماکیان به عنوان یک الگوی مدون که بر مبنای اقتصاد مقاومتی است در این مناطق انجام می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان