۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولین دانشگاه‌ها آستانه تحمل خود را بالا ببرند
کد خبر: ۲۱۴۴۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۷ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین:

مسئولین دانشگاه‌ها آستانه تحمل خود را بالا ببرند

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مسئولین دانشگاه باید خادم تشکل‌های اصیل دینی و دانشجویان انقلابی باشند؛ این جنبش‌ها دلسوز نظام و ملت هستند باید زمینه را برای اظهارنظر آن‌ها فراهم کرد.

مسئولین دانشگاه‌ها آستانه تحمل خود را بالا ببرند
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به شکایت فرمانداری قزوین از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه امام‌خمینی(ره)، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری، گفتمان امام راحل و خط ولایت باید حرف اول را در نظام دانشجویی و مسوولین در دانشگاه‌ها را بزند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، افزود: کرسی آزاد اندیشی به این معنی است که به همه فرصت داده شود تا حرف و عقیده خود را مطرح کنند.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نباید اجازه توطئه و فتنه‌گری به کسانی که می‌خواهند تفکر باطل خود را به جامعه تزریق و ترویج کنند داده شود.
این مسئول در ادامه گفت: مسئولین دانشگاه باید خادم تشکل‌های انقلابی و حزب الهی باشند؛ این تشکل‌های دانشجویی در واقع دلسوز نظام و ملت هستند و باید زمینه را برای اظهار نظر آن‌ها فراهم کرد.
عباسی ضمن محکوم کردن جریان‌های فتنه‌جویانه در دانشگاه‌های استان، اذعان کرد: اگر حرکت‌های خلاف اسلام و ارزش‌های انقلابی در فضای دانشگاه رخ دهد بدون شک از نظر مردم محکوم است؛ چراکه دانشگاه مکانی مقدس و چشم بینای جامعه است.
وی در پایان با بیان اینکه مسئولین باید در مقابل اظهارنظرها و انتقادات همواره آستانه تحمل خود را افزایش دهند گفت: مطالبه‌گری در مسائل مختلف کشور حق دانشجویان است، بی تردید انتقادهای سازنده این قشر می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد.
انتهای پیام/3009

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان