۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مرغ گرم دوباره گران شد
کد خبر: ۲۱۴۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۸ ساعت: ۸:۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته جاری؛

مرغ گرم دوباره گران شد

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به افزایش قیمت مرغ طی روز جاری گفت: هم‌اکنون قیمت مرغ برای مصرف‌کننده به ۶ هزار و ۹۳۰ تومان رسیده است.

مرغ گرم دوباره گران شد
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ،سید ناصر رمضانلو اظهار کرد: جوجه‌ریزی و نوسانات دمایی این روزها قیمت مرغ را غیر قابل پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو ماه قبل قیمت مرغ به 8 هزار و 450 تومان رسیده بود، تصریح کرد: در پی این افزایش قیمت مرغ منجمد در بازار توزیع و همچنین جوجه‌‎ریزی بیشتر انجام شد و پس از آن رفته رفته قیمت مرغ کاهش یافت.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه کاهش قیمت مرغ ادامه داشت تا جایی که در اوایل هفته جاری به 6 هزار و 850 تومان در کیلو رسید، اضافه کرد: در نتیجه این کاهش قیمت توزیع مرغ گرم کاهش یافته بود، اما در روزهای قبل به روال عادی خود برگشت.

رمضانلو با بیان اینکه هم اکنون توزیع روزانه مرغ گرم 13 تا 14 تن است، افزود: امروز قیمت مرغ گرم با افزایش 80 تومانی به 6 هزار و 930 تومان برای مصرف‌کنندگان رسید.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه قیمت مرغ منجمد توزیعی نیز 5 هزار و 400 تومان است، اضافه کرد: مرغ منجمد به صورت روزانه برای تعدیل قیمت مرغ گرم انجام می‌شود.

وی همچنین به ثبات قیمت تخم‌مرغ نیز اشاره کرد و گفت: امروز قیمت تخم‌مرغ در هر کیلوگرم 5 هزار و 300 تومان است.

در راستای تعدیل قیمت مرغ گرم از دو هفته گذشته توزیع مرغ منجمد آغاز شده و در همین راستا یک هزار تن مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 400 تومان در بازار توزیع شده است.
 انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان