۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نظر سردار نقدی درباره "معمای شاه"
کد خبر: ۲۱۴۴۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت: ۱۶:۱ ↗ لینک کوتاه

محدودیت های صداوسیما؛

نظر سردار نقدی درباره "معمای شاه"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نشان دادن عمق زشتی و تباهی‌هایی که در خانواده سلطنتی پهلوی وجود داشته است، از صدا و سیما قابل پخش نیست و ما نیز باید این محدودیت‌ها را بدانیم و با در نظر گرفتن آنها به تماشای سریال «معمای شاه» بنشینیم.

نظر سردار نقدی درباره "معمای شاه"
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نشان دادن عمق زشتی و تباهی‌هایی که در خانواده سلطنتی پهلوی وجود داشته است، از صدا و سیما قابل پخش نیست و ما نیز باید این محدودیت‌ها را بدانیم و با در نظر گرفتن آنها به تماشای سریال «معمای شاه» بنشینیم.

سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین  درباره سریال «معمای شاه» گفت: سریال «معمای شاه» را می‌بینم و آنقدر مضمونش برایم مهم و جذاب است که هنگام تماشای آن به هیچ چیز دیگر توجه نمی‌کنم.

وی ادامه داد: تاکنون و با گذشت 35 قسمت از این سریال کار آقای ورزی را اثری وزین و پخته می‌دانم و معتقدم از نظر محتوایی پیام‌هایی که می‌باید را رسانده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: البته نشان دادن عمق زشتی و تباهی‌هایی که در خانواده سلطنتی پهلوی وجود داشته است، از صدا و سیما قابل پخش نیست و ما نیز باید این محدودیت‌ها را بدانیم و با در نظر گرفتن آنها به تماشای این سریال بنشینیم. 

سردار نقدی همچنین بیان داشت: اگر مخاطبان این سریال، همه موضوع‌هایی که گفتم را به عنوان اشاره‌ای برای واقعیت در نظر بگیرند خیلی خوب است و نباید تصور کنیم اتفاق‌ها و رفتارهایی که در «معمای شاه» می‌بینیم دقیقا عین همان چیزی است که در دوران پهلوی و در آن خانواده افتاده است، چراکه ماجراهای واقعی خاندان پهلوی خیلی بدتر و زشت‌تر از اینهاست و نشان دادن آن پلیدی‌ها در شأن تلویزیون جمهوری اسلامی نیست.

وی در پایان ضمن ترغیب کارگردان‌ها به سمت ساخت آثار تاریخی گفت: کارگردان‌ها را به ساخت چنین سریال‌هایی تشویق می‌کنیم و امیدواریم باز هم از این دست آثار را در رسانه ملی شاهد باشیم.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان