۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دفاع تمام قد کرباسچی از میر حسین و کروبی و جریان فتنه
کد خبر: ۲۱۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دفاع تمام قد کرباسچی از میر حسین و کروبی و جریان فتنه

غلامحسین کرباسچی با انتقاد از حصر غیرقانونی و بدون محاکمه میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام کرد که موسوی و کروبی رفتار خلاف قانون نداشته اند!

دفاع تمام قد کرباسچی از میر حسین و کروبی و جریان فتنه
به گزارش صبح قزوین به نقل از قم فردا، غلامحسین کرباسچی در راستای دفاع از جریان فتنه سال 88 که آن را اعتراض عمومی مردم خوانده است رسما از اقدامات سران فتنه حمایت و اقدامات میر حسین و کروبی را در راستای دفاع از ارزشهای نظام و انقلاب خوانده است!!! کرباسچی در راستای اقدامات گذشته خود و سخنان متناقض خود و در دفاع از سران فتنه اقدام احمدی نژاد و جشن پیروزی وی در میدان ولیعصر را مصداق لشکرکشی خیابانی و روسای قوای مقننه و مجریه را به خاطر نادیده گرفتن نصایح رهبری افراد خارج از نظام خواند و گفت اعتراض کردن رفتار ساختار شکنانه نیست و آقایان موسوی و کروبی هیچ کار خلاف قانونی انجام نداده اند که باید حصر شوند !!! کرباسچی که گویا فقط در استانه انتخابات ها یادش می افتد که وارد عرصه سیاسی کشور بشود و نطق و مصاحبه کند و به قانون اساسی نظام انقاد کند و .
.
.
همه و همه در استانه انتخابت ها از او سر می زند و در طول سالهای یک دولت کاری به سیاست ندارد اما این بار رسما خود را حامی جریان فتنه کرده و در مصاحبه با .
.
.
از جریان فتنه حمایت کرده است.
کرباسچی گفته است که : ممکن است کسی در این نظام باشد و آن را قبول داشته باشد، اما نسبت به بندهایی از قانون اساسی ایراد بگیرد و خواهان اصلاح آن باشد، این به معنای براندازی نیست.
نظام هم به کسی که احیانا خواستار تغییر و تحولی در جهت تثبیت نظام، بهبود اوضاع و شرایط و مسائلی از این دست است، ساختار شکن و برانداز نمی‌گوید، این دسته بندی‌هایی است که توسط برخی جریان‌ها و افراد ایجاد شده است و اصلاح طلبان برانداز نبوده و نیستند! کرباسچی پس از چندین ساعت مصاحبه با چند خبرنگار در دفتر مجله مهرنامه و دفاع از جریان فتنه در ادامه تناقض گویی های گذشته اش و اتهام زدن به نظام اعلام کرد که : برای برخی افراد که انها را متهم سیاسی می نامند پرونده سازی شده و انها بی گناه هستند! و انهایی را که برخی سران فتنه می خوانند بی گناه هستند و چرا باید در حصر و در خانه خود زندان و تحت نظر باشد!! کرباسچی که نقدی هم بر انتخابات 88 زده و ان انتخابات پر شور مردم را زیر سوال برده گفته است : انتخابات 88 باید بازنگری می شد و دوباره برگزار می شد! غلامحسین کرباسچی در راستای دفاع تمام قد از جریان فتنه در مصاحبه اش گفته است:من باورم این است که هیچ کدام از این ۲ نفر علیه نظام نبودند و نگاه براندازانه نداشتند! کرباسچی در ادامه مصاحبه اش در دفاع همه جانبه از جریان فتنه 88 حتی نماز جمعه باشکوه بعد از انتخابات که برای همه فصل الخطاب بود را زیر سوال برده است و گفته که رهبری در ان نماز جمعه یک طرفه به مسائل نگاه کرده است! کرباسچی که گویا فراموشی گرفته است برای انکه دفاع از موسوی و کروبی را به اوج خود برساند و خبرساز جریان های ضد انقلاب بشود اعلا کرده است که پس از انتخابات موسوی و کروبی هیچ اقدامی خلاف قانون نکرده اند و فقط اعتراض کردند! انها اشوب و اغتشاش نکردند! و هرگز در میان تظاهرات کنندگان حضور پیدا نکردند! اما باید این نکته را به اقای کرباسچی گوشزد کرد که یک مروری بر عملکرد این اقایانی که خود را فدای انها کرده و از اقدامات ضد ملی انها حمایت و پشتیبانی می کند را مرور کند تاشاید فراموشی اش بهبود یابد و بفهمد که آقایان سران فتنه چه بر سر این مملکت اوردند و چقدر به نظام و انقلاب حمله کردند و رسما در مقابل رهبری و نظام و انقلاب قرار گرفتند .
انتهای پیام/1002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان