۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رونمایی از مستند « آقای نخست وزیر » در تالار سوره
کد خبر: ۲۱۴۳۹۳ نویسنده: محمدرضا امامقلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

کارگردان قزوینی خبر داد:

رونمایی از مستند « آقای نخست وزیر » در تالار سوره

کارگردان قزوینی از آیین رونمایی مستند « آقای نخست وزیر» در تالار سوره حوزه هنری خبر داد.

رونمایی از مستند « آقای نخست وزیر » در تالار سوره

محمدرضا امامقلی، گارگردان قزوینی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به مستند« آقای نخست وزیر» اظهار کرد: این مستند روایتی متفاوت از ۲۸ ماه نخست وزیری دکتر محمد مصدق از زبان شاهدان عینی آن دوران و اعضای جبهه ملی، نهضت آزادی و فدائیان اسلام است.

وی در ادامه اضافه کرد: مستند « آقای نخست وزیر» تلاش کرده است با رعایت انصاف تصویری شفاف از وقایع آن برهه از تاریخ ایران را ارائه دهد.

این کارگردان با بیان اینکه در مقیاس تاریخ ایران فاصله چندانی با آن سال‌ها نداریم، تصریح کرد: همواره روایت‌های ضد و نقیض و متخاصمی از جریان های مختلف در خصوص وقایع آن سال ها شنیده می­شود که درک صحیح از واقعیت را برای مخاطب جویای حقیقت دشوار می­کند.

امامقلی در ادامه افزود: با توجه به تمام این شرایط تیم پژوهش و تولید مستند « آقای نخست وزیر» تصمیم گرفتند با نگاهی مستقل در قالب تصویری به بازنمایی بخشی از تاریخ ایران بپردازند که برای  امروز ما نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت این مستند عنوان کرد: یکی از ویژگی­های این مستند که آن را نسبت به کارهای مشابه متمایز می­کند فیلم­های آرشیوی از آن دوران است که برای اولین بار پخش می­شوند و گفتگوی مستقیم با اعضای جبهه ملی و نهضت آزادی که همواره از طرفداران دکتر محمد مصدق به شمار می­آیند.

وی خبر داد: مستند « آقای نخست وزیر» جدید ترین مستند بلند موسسه سفیر فیلم است، که امروز(سه شنبه) در تالار سوره حوزه هنری از ساعت ۱۷ – ۲۰ برگزار می­شود.

گفتنی است؛ این مستند که به کارگردانی محمد رضا امامقلی و با حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج تهیه و تولیدشده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر از این مستند می­توانید به سایت مستند مراجعه کنید و به آخرین اخبار، تصاویر و ویدئوهای مرتبط با این مستند و اطلاعات تولیدکنندگان و مصاحبه شوندگان دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان