۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نشست فراکسیون امید با فانی برگزار شد/ اعضا درباره استیضاح به جمع‌بندی نرسیدند
کد خبر: ۲۱۴۱۸۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نشست فراکسیون امید با فانی برگزار شد/ اعضا درباره استیضاح به جمع‌بندی نرسیدند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم گفت: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش به آزادی‌های اجتماعی فرهنگیان نیز اشاره کرد که نسبت به چند سال گذشته تغییرات اساسی داشته است.

نشست فراکسیون امید با فانی برگزار شد/ اعضا درباره استیضاح به جمع‌بندی نرسیدند

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه امروز سوالات نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش مطرح شده و فانی هم مباحثی را بیان کرد.

وی افزود: سخنان نمایندگان و وزیر آموزش و پرورش در جلسه به طول انجامید لذا به فرصت جمع‌بندی نرسیدیم و مقرر شد در جلسه هیات رئیسه این فراکسیون مباحث مطرح شده در جلسه امروز به جمع‌بندی نهایی برسد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم همچنین تصریح کرد: تعدادی از اعضای فراکسیون مدافع برنامه‌های فانی بودند و تعدادی نیز بر عملکرد وی نقد داشتند و در عین حال مطالبه‌‌گر بودند با توجه به سخنان نمایندگان (هم مخالفان و هم موافقان) و صحبت‌های وزیر قرار شد در جلسه آتی هیات‌ رئیسه در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش به جمع‌بندی برسیم.

پارسایی در ادامه با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در ادامه جلسه فانی از عملکرد خود دفاع کرده و تصریح کرد که نسبت به چند سال گذشته و در دوران مدیریت بنده تفاوت‌هایی در وضعیت معیشتی فرهنگیان و وضع مدیریتی وجود داشته است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش همچنین به آزادی‌های اجتماعی فرهنگیان نیز اشاره کرد که نسبت به چند سال گذشته تغییرات اساسی داشته است.

سخنگوی فراکسیون امید در خاتمه خاطرنشان کرد: در نشست امروز فانی دفاعیات خود را در حوزه عملکردی مطرح کرد و مقایسه‌هایی نسبت به دوره مدیریت خود و مدیریت دولت قبل داشت و طبق آماری که ارائه داد خود را موفق‌تر نسبت به مدیریت گذشته عنوان کرد.

به گزارش صبح قزوین ، نشست بعدی هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس برای جمع‌بندی بحث استیضاح علی اصغر فانی چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان