۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۸۸ هزار تن قیر برای آسفالت محورهای مختلف استان
کد خبر: ۲۱۴۰۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

اختصاص ۸۸ هزار تن قیر برای آسفالت محورهای مختلف استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان از اختصاص ۸۸ هزار تن قیر برای آسفالت محورهای مختلف این استان طی پنج ماه گذشته سال جاری خبر داد.

اختصاص ۸۸ هزار تن قیر برای آسفالت محورهای مختلف استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حامد مانی‌فر، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین با اشاره به اهمیت راههای حوزه استحفاظی استان اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم برآورد مناسبی از کمیت و کیفیت راههای ارتباطی خود داشته باشیم باید با استفاده از یک نگاه مقایسه ای به موضوعات مختلف بنگریم.

وی بیان کرد: همه راههای شریانی که به مرکز استان وارد می شوند دارای دو مسیر آزادراهی و جاده قدیم هستند که این خود نشاندهنده گستردگی امکانات زیرساختی در حوزه حمل و نقل و البته دشواری های مربوط به حفظ و نگهداری این محورهاست.

این مسئول در ادامه افزود: استان قزوین از لحاظ طول راه‌های آزادراه و بزرگراه و همچنین طول روشنایی رتبه سوم در کشور را دارا بوده و هم اکنون در تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین کارگاه جاده‌سازی وجود دارد.

مانی‌فر تصریح کرد: همچنین در سال گذشته در شهرستان قزوین 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در حوزه نگهداری راه اعتبار اختصاص یافته که امسال این اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد شده که نشان‌دهنده تنها 10 درصد افزایش اعتبار در این زمینه است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته سال جاری 88 هزار تن قیر برای آسفالت محورهای مختلف این استان استفاده شده، خاطرنشان کرد: در این راستا 11 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اعتبارات ملی یادآور شد: برای خط‌کشی راه‌های روستایی از اعتبارات ملی استفاده می‌شود.

مانی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کمبود اعتبار برای انجام پروژه‌ها وجود دارد، تاکنون هیچ پروژه و اقدامی متوقف نشده و تلاش می‌شود پروژه‌ها به اتمام برسد.

 انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

همشهری / ۲۴ مرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

مدیرکل محترم سری به جاده بویین زهرا به ساوه,,,محدوده استان قزوین,,,,بزنندتا از نزدیک این جاده خراب وپراز دست انداز و اسفالت بسیار خراب را از نزدیک شاهد باشند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان