۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین گروه‌های جهادی تخصصی صنعت راه‌اندازی شد/ وجود ۱۴۸۰۰ واحد صنعتی راکد در کشور
کد خبر: ۲۱۳۸۱۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گروه‌های جهادی تخصصی صنعت راه‌اندازی شد/ وجود ۱۴۸۰۰ واحد صنعتی راکد در کشور

رئیس بسیج مهندسی صنعتی با اشاره به راه‌اندازی گروه‌های جهادی تخصصی صنعت برای کمک به تولید گفت: در حال حاضر براساس آمار مسئولان ۱۴۸۰۰ واحد صنعتی راکد در کشور وجود دارد.

گروه‌های جهادی تخصصی صنعت راه‌اندازی شد/ وجود ۱۴۸۰۰ واحد صنعتی راکد در کشور
فضلوی یادآور شد: تجار به جای فکر کردن سود در کالاهای وارداتی به دنبال توسعه صادرات و کسب منفعت از این راه باشند و همچنین در کنار این مباحث، رسانه‌ها منعکس‌کننده کارهای مثبت و برتر انجام شده در جامعه باشند تا امید در جامعه افزایش یابد. سازمان بسیج نیز تمام توان خود را برای چرخیدن چرخ صنعت به کار خواهد گرفت، زیرا رشد کنونی تولید اقناع کننده نیست.
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رشد و رونق تولید ملی، گفت: ایشان تأکید  کردند که تولید را باید زنده کرد؛ بر همین اساس سازمان بسیج مهندسین صنعتی با برگزاری جلساتی متعدد با مسئولان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به این نتیجه رسیدیدم که سازمان بسیج نیز سهم ویژه ای در رشد و رونق تولید ملی از طریق حمایت از صنایع داشته باشد.
وی در تشریح عملکرد گروه‌های جهادی متخصصان صنعتی، اذعان کرد: ما در قرارگاه جهاد صنعتی با استفاده از ظرفیت موجود در سازمان بسیج مهندسین صنعتی، از بسیجیان زبده و مجرب که آمادگی کمک رسانی و فعالیت جهادی را داشتند، ثبت نام به عمل آوردیم و نهایتا بیش از 3هزار تن از مهندسان در قالب گروه‌های جهادی آماده اقدامات کارشناسانه برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب شدند.
فضلوی در پاسخ به سؤالی، در مورد چگونگی عملکرد گروه های جهادی صنعتی، گفت: از فروردین ماه سال جاری جلسات این برنامه جهادی صورت گرفت و ساختار فعالیت مشخص شد و در اردیبهشت ماه ثبت نام داوطلبان انجام شد؛ دوره آموزشی سرگروه ها نیز از تیرماه آغاز شد و نهایتا در ماه جاری با تکمیل شدن آموزش‌های تخصصی، همزمان با سالروز میلاد ثامن الحجج(ع) گروه‌های جهادی فعالیت پایش صنعتی خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام/ب

منبع: اقتصادی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان