۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت اسامی دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را اعلام کند/ صندلی‌های دولت در مجلس خالیست!
کد خبر: ۲۱۳۷۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت اسامی دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را اعلام کند/ صندلی‌های دولت در مجلس خالیست!

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه دولت اسامی دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را اعلام کند، گفت: صندلی‌های دولت در مجلس خالیست، معاونان پارلمانی دولت کجایند؟

دولت اسامی دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را اعلام کند/ صندلی‌های دولت در مجلس خالیست!

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: بند 9 اصل 43 قانون اساسی بر افزایش تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی که نیازهای عمومی کشور را تعیین می‌کند و کشور را به مرحله خودکفایی رسانده و از وابستگی می‌رهاند، تأکید کرده است، اما اکنون چند ماه از خرید گندم کشاورزان آذربایجان شرقی گذشته و پول آنها را پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: اگر از آمریکا و کانادا گندم خریداری می‌شد، هزینه خرید با دلار پرداخت می‌شد، کشاورزان ما دلار نمی‌خواهند، بهای محصولات تحویل گرفته شده از آنها را به صورت نقدی پرداخت کنید.

نماینده ارومیه در مجلس همچنین در تذکر دیگری با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس، توضیح داد: دولت اسامی افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند، را اعلام کند. متأسفانه صندلی‌های دولت در پارلمان خالی است، معاونان پارلمانی کجا هستند؟

در ادامه علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: معاونان پارلمانی زمانی که دستور جلسه مربوط به آنها باشد، باید در صحن علنی حضور یابند.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دیگر قاضی‌پور تصریح کرد: دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 در حال بررسی و پیگیری حقوق‌های نجومی هستند و پس از پایان بررسی‌ها، گزارش آنها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان