۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ارتباط دانشجو با دانشگاه پس از فارغ التحصیلی ضروری است
کد خبر: ۲۱۳۷۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارتباط دانشجو با دانشگاه پس از فارغ التحصیلی ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حفظ ارتباط دانشجو با دانشگاه را برای حفظ هویت این دو ضروری دانست.

ارتباط دانشجو با دانشگاه پس از فارغ التحصیلی ضروری است
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ محمدرضا پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جشن دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، این دانشگاه را پیشرو در اصلاحات و رتبه اول آموزشی در کشور خواند و گفت:‌ کسب علم و بهره‌وری از آن بدون بررسی نیازهای مردم و پایبندی به اخلاق  هیچ ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه تعهد حرفه‌ای از مهمترین ویژگی بزرگان علم پزشکی و کلید موفقیت آنها در این جایگاه است، گفت:‌ نظام سلامت به خاطر ارتباط مستقیم با جان مردم مقدس بوده و پزشکان باید با صداقت به عنوان مهمترین دغدغه آنها خدمات را به نحو احسنت به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به راه ناهموار نظام سلامت اظهار داشت: فارغ التحصیلان نظام سلامت بدون ترس از مشکلات باید با صبوری و تلاش در راستای هموار کردن این راه و ایجاد فضای پرنشاط در این نظام کوشش کنند.

پیوندی با تاکید بر استمرار ارتباط دانشجو و دانشگاه پس از فارغ التحصیلی دانشجویان ادامه داد: ادامه رابطه دانشجو و دانشگاه علاوه بر حفظ هویت آنها که در هم تنیده، برای پیشرفت و تعالی دانشگاه نیز ضروری است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: با توجه به فرار بودن دانش پزشکی و سرعت پیشرفت این علم فارغ التحصیلان این عرصه فقط با حفظ ارتباط خود با اساتید دانشگاه‌ها و همچنین مطالعه کتاب‌ها و مقالات روز دنیا، همگام با جهان پیش روند. 

وی یادآور شد:‌ سودمندی خدمت ارائه شده دادن حق انتخاب روش درمان به بیمار و عدم اجبار وی، اطمینان از عدم آسیب رسانی خدمت ارائه شده و همچنین ارائه خدمت همراه با اخلاق حرفه‌ای 4 اصل ضروری برای فارغ التحصیلان نظام سلامت است. 

گفتنی است؛ در پایان مراسم ضمن اهدای لوح به دانش آموختگان رشته های مختلف، تمام فارغ التحصیلان با یاد کردن سوگند وارد دنیای پزشکی شدند.

انتهای پیام /

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان