۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مطهری; نمایندگان ایرادات بنی‌اسرائیلی به لایحه برنامه ششم نگیرند
کد خبر: ۲۱۳۷۶۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مطهری; نمایندگان ایرادات بنی‌اسرائیلی به لایحه برنامه ششم نگیرند

نایب‌رئیس دوم مجلس در پاسخ به انتقاد نماینده تهران به لایحه برنامه ششم که در واقع احکام برنامه ششم است، گفت: خیلی ایرادات بنی‌اسرائیلی به متن ارسالی دولت نگیرید و هر چه سریع‌تر آن را به تصویب برسانید.

مطهری; نمایندگان ایرادات بنی‌اسرائیلی به لایحه برنامه ششم نگیرند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری با استناد به مواد 136 و 137 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت:‌ احکامی که دولت به عنوان برنامه ششم تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده معلوم نیست که آیا واقعا خود برنامه ششم است یا احکام برنامه ششم؟!

وی افزود: اگر این لایحه احکام برنامه ششم است که دیگر نیازی به تشکیل کمیسیون تلفیق نیست و باید خود کمیسیون‌های تخصصی آن را مورد رسیدگی قرار دهند، این موضوع واقعا برای ما جای سوال است. تقاضا دارم هیأت رئیسه به این مورد رسیدگی کند.

در ادامه علی مطهری نایب‌رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: دولت متنی که ارائه کرده را تحت عنوان لایحه به مجلس داده است فلذا بررسی این لایحه نیازمند تشکیل کمیسیون تلفیق است.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر این لایحه در مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد تا کار کشور روی زمین باقی نماند چرا که دولت باید بودجه 96 را بر اساس قانون برنامه ششم تقدیم مجلس کند.

وی افزود: بهتر است خیلی ایرادات بنی‌اسرائیلی به لایحه برنامه ششم نگیرید چرا که در صورت تأخیر بر تصویب این لایحه،‌ دولت مجبور به ارائه بودجه 96 در اسفندماه می‌شود و از آن طرف ما هم ناچار به تصویب بودجه چند دوازدهم می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان