۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان دانشگاه تهران از سخنرانی سعید قاسمی ممانعت کردند/ قاسمی; چرا فائزه هاشمی و ابراهیم یزدی در بلک لیست نیستند
کد خبر: ۲۱۳۷۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئولان دانشگاه تهران از سخنرانی سعید قاسمی ممانعت کردند/ قاسمی; چرا فائزه هاشمی و ابراهیم یزدی در بلک لیست نیستند

مسئولان دانشگاه تهران از ورود سعید قاسمی به دانشگاه تهران برای سخنرانی در نشست جنبش عدالتخواه جلوگیری و اعلام کردند او اجازه حضور در دانشگاه تهران را ندارد.

مسئولان دانشگاه تهران از سخنرانی سعید قاسمی ممانعت کردند/ قاسمی; چرا فائزه هاشمی و ابراهیم یزدی در بلک لیست نیستند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، در دومین روز از سی‌و‌سومین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، سردار سعید قاسمی یکی از مدعوان امروز این نشست برای سخنرانی بود.

علی‌رغم هماهنگی‌های صورت گرفته و دعوت این تشکل دانشجویی، مسئولان دانشگاه تهران از ورود سعید قاسمی به دانشگاه تهران جلوگیری و اعلام کردند او اجازه حضور در دانشگاه تهران را ندارد.

در همین زمینه سردار سعید قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: در حالی که از ساعت 11 امروز دانشجویان منتظر سخنرانی بنده بودند اما مسئولان دانشگاه تهران، اجازه ورود نداده و اعلام کردند اسم شما در بلاک لیست قرار دارد.

وی افزود: ما سوال داریم چگونه افرادی مثل فائزه هاشمی و ابراهیم یزدی در بلک لیست نیستند، اما نام بنده در لیست سیاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان