۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایش "قاقمان" در قزوین به روی صحنه می رود
کد خبر: ۲۱۳۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی حوزه هنری:

نمایش "قاقمان" در قزوین به روی صحنه می رود

مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین گفت: به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین، نمایش صحنه ای "قاقمان" به زودی به روی صحنه می رود.

نمایش "قاقمان" در قزوین به روی صحنه می رود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ،  نادر مقدم سلیمی، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد:  نمایش «قاقمان» داستان کسانی است که می خواهند از زشتی و پلیدی های  خود ساخته بگریزند، آدم هایی که پلیدی درونشان را به بیرون نسبت می دهند و از فضای بیرون می گریزند و می کوشند که میان این هیاهوی مسخ شدگی راهی برای ادامه زندگی پیدا کنند.

وی افزود: آنان در تلاش بیهوده برای نجات جانشان به خانه باغی فراموش شده در مکانی دورافتاده پناه می برند و می کوشند که در دامان طبیعت آرامش از دست رفته را باز یابند، اما زبان مشترک برای پیوند با حقیقت خود و همنوعان را از یاد برده اند، در این میان فقط «مهران» است که دارای باطنی پاک و عشقی نهان  به دور از فریب و نیرنگ دیو صفتان در آن خانه باغ بزرگ با دام وطیور زندگی کرده و آن خانه را به عنوان نماد سنت آبا و اجدادی پاس می دارد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین یادآور شد: «قاقمان» می کوشد، ضمن پاسداشت جایگاه خانواده و سنت های غنی و اصیل بومی با رویکردی انتقادی، سبک زندگی به ظاهر مدرن و غربی را به چالش  بکشد.

وی تصریح کرد: در این نمایش حامدمکملی، آزاده کرم بخش، نسرین عجمی، پیام نوروزی، لیلاشاقلانی، امیرامیدی راد و نکیسا ناپلئونی به ایفای نقش می پردازند.

مقدم سلیمی در پایان اظهار کرد: قاقمان از ۸ تا ۱۸ شهریور، همه روزه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن نمایش کتابخانه امام خمینی(ره) واقع در (خیابان دانشگاه کوچه ۲۳ ) به روی صحنه می رود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان