۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تیم ملی والیبال ب ایران مقابل قطر به پیروزی رسید
کد خبر: ۲۱۳۷۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تیم ملی والیبال ب ایران مقابل قطر به پیروزی رسید

تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست تیم ملی قطر شد.

تیم ملی والیبال ب ایران مقابل قطر به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی ب والیبال ایران که از 20 مردادماه در اردوی برون مرزی قطر به سر می‌برد، در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود 3 بر 2 تیم ملی والیبال قطر را شکست داد.

شاگردان ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی ب ایران در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 26 بر 24 مغلوب قطر شدند، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 15 بر 8 این تیم را شکست دادند.

تیم ملی ب والیبال ایران در مدت اردوی خود در قطر چندین دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهد داشت که عصر امروز به مصاف تیم العربی، نماینده این کشور در جام باشگاه‌های مردان آسیا می‌رود.

سرمربی تیم ملی ب والیبال درباره نخستین مسابقه تدارکاتی این تیم گفت: در مقابل قطر از تمامی بازیکنان خود استفاده کردیم و تیم قطری نیز از همه بازیکنان خود بهره برد.

ناصر شهنازی تصریح کرد: محمدجواد معنوی‌نژاد به دلیل مصدومیت در این مسابقه بازی نکرد، اما شرایط رضا قرا بهتر شده است و برابر قطر در دو ست به میدان رفت.

وی با بیان اینکه چند بازیکن تیم ملی والیبال قطر در این مسابقه نبودند که آنان در تیم العربی هستند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم دیدار تدارکاتی امروز با العربی مسابقه خوبی شود؛ البته برای کادر فنی تیم ب عملکرد بازیکنان در شرایط مسابقه مهم است.

تیم ملی ب والیبال ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کند.

اسامی بازیکنان اعزامی تیم ملی ب به اردوی برون مرزی قطر به شرح زیر است:

پاسور: علیرضا بهبودی و محمد طاهر وادی

لیبرو: مصطفی حیدری و محمدرضا موذن

دریافت کننده: علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد، رحمان داودی، قاسم کارخانه و سلیم چپرلی

سرعتی زن: سامان فائزی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمد فلاح و امیر علی فتحعلی

پشت خط زن: رضا قرا و امین اسماعیل‌نژاد

ناصر شهنازی به عنوان سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، سید مهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهری (فیزیوتراپ) و علی پورعروجی به عنوان سرپرست، تیم ملی ب والیبال را در این اردو همراهی می کنند.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه (22 تا 28 سپتامبر) به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می‌شود. هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم ملی ب والیبال ایران با تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی در گروه دوم همگروه است.

در گروه نخست این رقابت‌ها نیز چهار تیم تایلند (میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان