۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارزش و کرامت هر انسانی به اندازه بهره‌مندی او از قرآن و اهل بیت است
کد خبر: ۲۱۳۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در دیدار با فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی:

ارزش و کرامت هر انسانی به اندازه بهره‌مندی او از قرآن و اهل بیت است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مادیات برای انسان ارزش و کرامت به همراه نمی‌آورد، گفت: ارزش و کرامت هر انسانی به اندازه بهره‌مندی او از قرآن و اهل بیت (ع) است.

ارزش و کرامت هر انسانی به اندازه بهره‌مندی او از قرآن و اهل بیت است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین در دیدار جمعی از فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.

 وی با بیان اینکه همه امامان ما کریم هستند، تصریح کرد: خداوند قرآن را قرآن کریم معرفی کرده است و هر چه کمال و زیبایی که نیاز داریم در آن جمع است و هر انسانی قرآنی شود به کرامت خواهد رسید.

 


امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه ارزش و کرامت هر انسانی به اندازه برخورداری او از آیات الهی و کتاب خداست، گفت: اگر امامان را کریمه می‌شناسیم به خاطر بهره‌مندی کامل آنها از قرآن است و ما هم اگر می‌خواهیم به کرامت دست پیدا کنیم، راه آن ارتباط با قرآن و اهل بیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: هیچ چیز را نمی‌توان از مرگ عبور داد و هیچ گاه مادیات در آخرت به کارمان نمی‌آید، اما کرامت چیزی است که در دنیا و قیامت به کار انسان می‌آید و او را از گرفتاری‌ها نجات می‌دهد.



وی ادامه داد: همه مصیبت‌هایی که در دنیا نصیب ما می‌شود، به خاطر این است که به سراغ چیزهایی می‌رویم که به کار زندگی ابدی ما نمی‌آید و عمرشان با پایان زندگی دنیایی انسان به پایان می‌رسد و این موضوع زمینه گرفتاری جوامع بشری به شمار می‌آید.

عابدینی با بیان اینکه مسئولیت‌های دنیایی و مادیات هیچگاه نمی‌تواند برای انسان کرامت به همراه آورد، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) می‌فرماید: بهترین توشه برای آخرت تقواست و هر کسی که تقوا دارد صاحب کرامت است و کسانی که با قرآن و اهل بیت ارتباط دارند صاحب کرامت خواهند شد.

 


 یکی از مصادیق کرامت این است که انسان در راستای رفع محرومیت قرار گیرد

 افشارمقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین هم در این دیدار با تشکر از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین از فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی، اظهار کرد: یکی از مصادیق کرامت این است که انسان در راستای رفع محرومیت قرار گیرد.

وی گفت: مؤسسه راه فرشتگان آسمانی با حمایت مالی و معنوی رهبر معظم انقلاب تأسیس شده است و این اقدام ایشان در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان قرار دارد و لازم است مسئولان بیش از پیش از فرزندان آن حمایت کنند.

 


 در پایان افشارمقدم از طرف فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی با اهدای لوحی از حمایت‌های آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین تقدیر و تشکر کرد.


 



انتهای پیام/1404


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان