۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین چرا وزارت خارجه برخورد مناسب با رفتارهای وهن‌آمیز با ایرانیان متقاضی روادید انجام نمی‌دهد؟
کد خبر: ۲۱۳۶۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

چرا وزارت خارجه برخورد مناسب با رفتارهای وهن‌آمیز با ایرانیان متقاضی روادید انجام نمی‌دهد؟

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر برخورد توهین‌آمیز با ایرانیان متقاضی روادید در سفارتخانه‌های خارجی و تأیید تلویحی این اخبار از سوی وزارت خارجه، گفت: چرا وزارت خارجه برخورد مناسب در قبال این رفتارهای وهن‌آمیز با هموطنانمان انجام نمی‌دهد.

چرا وزارت خارجه برخورد مناسب با رفتارهای وهن‌آمیز با ایرانیان متقاضی روادید انجام نمی‌دهد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 24 مرداد در اخطار مربوط به اصل سوم قانون اساسی که در صحن علنی مجلس مطرح کرد، گفت: این روزها شنیده می‌شود و تلویحاً‌هم وزارت امور خارجه تأیید کرده است سفارتخانه‌های خارجی در اعطای روادید به مسافران ایرانی سازوکارهایی را فراهم کرده‌اند که موجب وهن هموطنانمان است.

وی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه به جای برخورد با این برخوردهای وهن‌آمیز صرفاً به هموطنان توصیه کرده است که مسافرت نروند، اظهار داشت: چرا وزارت امور خارجه در این راستا و در واکنش به توهین‌کنندگان به هموطنانمان اقدام مناسب به عمل نمی‌آورد؟

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در توضیح گفت: موضوع را مبهم فرمودید تأثیرش را بفرمایید تا من از وزارت امور خارجه پیگیری کنم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان