۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگيري ۵ سوداگر مرگ و کشف ۱۵ کيلو گرم مواد مخدر
کد خبر: ۲۱۳۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد:

دستگيري ۵ سوداگر مرگ و کشف ۱۵ کيلو گرم مواد مخدر

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف ۱۵ کيلو گرم انواع مخدر با دستگيري پنج سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

دستگيري ۵ سوداگر مرگ و کشف ۱۵ کيلو گرم مواد مخدر
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ محسن قلي پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران شهرستان البرز، پس از اقدامات فني، تخصصي و اطلاعاتي مبني بر حمل مواد مخدر توسط يک دستگاه سواري "سمند" در ورودي شهر بيدستان متوقف کردند.

وی بيان کرد: در بازرسي از اين خودرو مقدار پنج کيلو گرم مواد مخدر از نوع "ترياک" کشف کردند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در اقدامي ديگر توسط پليس مبارزه با موادمخدر استان و انجام اقدامات اطلاعاتي و با همکاري ماموران شهرستان البرز مبني بر اينكه فردي كه از افراد با سابقه در امر خريد و فروش موادمخدر با خودروي سواري" 206 " قصد حمل و ورود مقداري موادمخدر به استان قزوين و شهرستان البرز را دارد که با هماهنگي مقام قضايي نسبت به كنترل محورهاي مواصلاتي اقدام كه نهايتاً خودروي اعلامي در روستاي "حصارخروان"متوقف که مقدار پنج كيلوگرم موادمخدر از نوع "ترياك" را كشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين در ادامه افزود: همچنين در اقدامي ديگر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، حين انجام ايست و بازرسي خودروهاي عبوري در عوارضي اتوبان "قزوين – کرج" به يکي از مسافران اتوبوس مشکوک که در بازرسي مقدار پنج کيلو گرم مواد مخدر از نوع "ترياک" کشف کردند.

وي از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان