۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مسئولان وزارت علوم جلوی برخورد با تشکل‌های انقلابی را بگیرند/ لزوم توجه به بیانات رهبری در برخورد با تشکل‌ها
کد خبر: ۲۱۳۴۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئولان وزارت علوم جلوی برخورد با تشکل‌های انقلابی را بگیرند/ لزوم توجه به بیانات رهبری در برخورد با تشکل‌ها

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: از مسئولین وزارت علوم تقاضا داریم که جلوی برخورد با تشکل‌های انقلابی را بگیرند تا خدای نکرده بدعتی غلط و نادرست ایجاد نشود.

مسئولان وزارت علوم جلوی برخورد با تشکل‌های انقلابی را بگیرند/ لزوم توجه به بیانات رهبری در برخورد با تشکل‌ها

حسین اخگرپور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به برخورد با تشکل‌های انقلابی و ولایتمدار در برخی دانشگاه‌ها، گفت: متاسفانه این روزها شاهد برخوردهایی با تشکل‌های دانشجویی انقلابی هستیم و عده‌ای تلاش می‌کنند که جلوی انتقاد و مطالبه‌گری تشکل‌های دانشجویی را بگیرند.

اخگرپور ادامه داد: در همین راستا اخیرا شاهد ارائه شکایت نامه‌ای علیه تشکل‌های ارزشی و ولایی دانشگاه امام خمینی بودیم که این عمل باعث بهت و تعجب در بین فعالین دانشجویی تمامی دانشگاه‌ها شد و این سوال را مطرح کرد که آیا در دولتی که ادعای آزادی بیان دارد این نوع برخورد با تشکل‌های انقلابی چه جایگاهی می‌تواند داشته باشد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه اظهار داشت: چندین سال پیاپی است که رهبر معظم انقلاب به طور مستقیم می‌گویند مسئولین باید از تشکل‌های انقلابی دفاع و حمایت کنند، اما متاسفانه این برخوردها عکس مطالبه رهبری را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مسئولینی که امروز به بهانه دلسوزی برای نظام با تشکل‌های انقلابی برخورد می‌کنند پس چرا زمانی که برخی از تشکل‌های معلوم‌الحال با بردهای هماهنگ به تخریب شورای نگهبان می‌پرداختند و یا از یک فرد معلوم‌الحال که به جرم جاسوسی در زندان به سر می‌برد، حمایت می‌کردند، سکوت کردند؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: رئیس جمهور می‌گوید از بنده انتقاد کنید و بنده انتقاد پذیرم، ولی به نظر ما وی و مسئولین زیردستش معنی انتقاد را نمی‌دانند. با این حال از شخص رئیس جمهور می‌خواهیم که آستانه انتقادپذیری را در بین مسئولین دولتی افزایش دهد.

اخگرپور یادآور شد: از مسئولین وزارت علوم و سایر مسئولین ذی‌ربط تقاضا داریم که جلوی برخورد با تشکل‌های ولایی و انقلابی را گرفته تا خدای نکرده بدعتی غلط و نادرست ایجاد نشود که نتیجه آن ایجاد فضای ناامن و امنیتی برای فعالیت‌های دانشجویی خواهد بود.

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله که بعد از این مسئولین دولتی سخنان رئیس جمهور در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری که گفت: « خداوندا، به تو پناه می برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان » را سرلوحه کار و برخورد خود با منتقدان قرار داده که خدای نکرده با تدبیر خود به صورت گاز انبری با منتقدان و رقیبان برخورد نکنند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان