۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سایت صبح قزوین در حوزه تحلیل و انتقاد از مشکلات شهری به خوبی ورود کرده است
کد خبر: ۲۱۳۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۱۴:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

سایت صبح قزوین در حوزه تحلیل و انتقاد از مشکلات شهری به خوبی ورود کرده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان در دیدار از دفتر سایت خبری صبح قزوین گفت: سایت صبح قزوین در حوزه تحلیل و انتقاد از مشکلات شهری به خوبی ورود کرده است.

سایت صبح قزوین در حوزه تحلیل و انتقاد از مشکلات شهری به خوبی ورود کرده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از خدمات فعالان این رسانه در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

حامد مانی‌فر، رئیس اداره راه و شهرسازی استان قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: حضور مسئولین در دفاتر خبرگزاری ‌‌ها و مطبوعات و دیدار‌ آن‌ها با خبرنگاران یک وظیفه است که به بهانه مناسبت‌ها رقم می‌خورد.

وی در ادامه افزود: با توجه به همکاری نزدیک رسانه‌ها با دستگاه‌هایی اجرایی باید به روز خبرنگار اهمیت ویژه‌ای داده شود و با تعداد کثیری از خبرنگاران در رسانه‌های مختلف و یا حداقل با نمایندگان آن‌ها دیدار کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به عملکرد پایگاه خبری صبح قزوین تصریح کرد: این رسانه از چالاک‌ترین رسانه‌های استان است که در سریعترین زمان ممکن اخبار را منتشر و به اطلاع عموم مردم می‌رساند.

مانی فر با بیان اینکه تحلیل جز لاینفک اخبار این رسانه ‌است، بیان کرد: این پایگاه خبری به سبب سیاست گذاری صحیح در حوزه تحلیل وارد شده است و با رویکردهای مختلف در این زمینه وارد می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: پایگاه خبری صبح قزوین جزو اولین رسانه‌های استان است که در مواقع بحران و همچنین حوزه مشکلات شهری وارد شده است و به خوبی فعالیت می‌کند.

مانی‌فر در ادامه اضافه کرد: پایگاه خبری صبح قزوین علاوه بر تلاش در عرصه اطلاع رسانی صحیح و سریع اخبار به مردم در حوزه بیان و انتقاد به مشکلات شهری نیز به خوبی وارد شده است.

وی با بیان اینکه مطرح و انتقاد کردن مشکلات شهری از ویژگی‌های مثبت این رسانه است، بیان کرد: رسالت اصلی مطبوعات، جراید و اصحاب رسانه این است که از نگاه چالش مثبت فعالیت کنند.

این مسئول با اشاره به انتظار جامعه و مسئولین از رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها در انتشار اخبار صحیح تلاش کنند، و با انتشار اخبار مثبت و صحیح سبب پیشرفت و امید آفرینی در جامعه شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی استان قزوین ابراز کرد: رسانه‌ها در رشد و پیشرفت جامعه نقش به سزایی دارند، وجامعه امروز ما نیازمند هرچه بیشتر همدلی و انسجام بین مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در ایجاد این همدلی و انسجام نقش به سزایی دارند و می‌توانند به عنوان وزنه تعادل دلگرم کننده و امید بخش در جامعه عمل کنند.

همچنین در این بازدید مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین به آمار و ارقام انعکاس خبر در این رسانه اشاره کرد و گفت: تا به امروز توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه راه و شهرسازی اخبار گسترده‌ای را انعکاس دهیم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان