۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتقاد رسانه‌ها کمک حال مدیران است/ پرداختن به فیش‌های حقوقی فرصت مناسبی بود تا پرداخت‌های نامتعارف اصلاح شود
کد خبر: ۲۱۳۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز در دیدار از دفتر سایت خبری صبح قزوین:

انتقاد رسانه‌ها کمک حال مدیران است/ پرداختن به فیش‌های حقوقی فرصت مناسبی بود تا پرداخت‌های نامتعارف اصلاح شود

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: بحث فیش‌های حقوقی که به نحوی در تمام رسانه‌ها به آن پرداخته شده و تاثیرش را در سطح جامعه گذاشت، فرصت مناسبی است تا همه این‌ها اصلاح شود تا پرداخت‌ها چارچوبی داشته باشد وفاصله‌ها خیلی زیاد نباشد.

انتقاد رسانه‌ها کمک حال مدیران است/ پرداختن به فیش‌های حقوقی فرصت مناسبی بود تا پرداخت‌های نامتعارف اصلاح شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز طی بازدید از دفتر پایگاه خبری صبح قزوین ، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شرایط ما شرایط حساسی است و خوشبختانه ایران به عنوان جزیره ثبات در منطقه قرار دارد.
وی افزود: با وجود اینکه بسیاری به دنبال ایجاد مشکل برای کشور ایران هم از درون و هم بیرون بودند؛ اما به برکت افراد تاثیرگذار در حوزه امنیت خوشبختانه شرایط خوبی در کشور حاکم است.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه امروز چالش جدی در عرصه‌های اجتماعی نداریم، بیان کرد: اعتقاد بر این است که جای کار بسیاری نیز وجود دارد به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی که به نظر می‌رسد یکی از اولویت‌هاست.
وی ادامه داد: به یقین یکی از الویت‌های اصلی که رهبری طی فرامین سال‌های گذشته ارائه دادند و مجموعه قوای سه گانه و ارکان مختلف نظام باید به آن توجه کنند، تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

بداخلاقی‌های رسانه‌ای در حال زیاد شدن است

عسگری ضمن جدی خواندن آسیب‌های اجتماعی، اذعان کرد: وزارت کشور به عنوان محور اصلی تقویت در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی متمرکز شده، الویت‌ها مشخص و برنامه‌ها در دست اجرا بوده و پیگیری‌ها صورت می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: دنبال این هستیم تا براساس آمار و ارقام موجود آسیب‌ها را کاهش داده و شاخص‌های مثبت را ارتقا دهیم؛ برای نمونه در حوزه مواد مخدر، طلاق، سرقت‌های سازماندهی شده و خشن که همه را رنج می‌دهد، در حوزه اشتغال باید کار جدی‌ صورت پذیرد و همه پای کار بیایند تا به نقطه مطلوبی برسیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: بحث فیش‌های حقوقی که به نحوی در تمام رسانه‌ها به آن پرداخته شده و تاثیرش را در سطح جامعه گذاشت، فرصت مناسبی است تا همه این‌ها اصلاح شود تا پرداخت‌ها چارچوبی داشته باشد وفاصله‌ها خیلی زیاد نباشد.
عسگری اظهار کرد: باید در مسیری قرار بگیریم که یک موضوع را اصل قرار دهیم و آن هم منافع ملی کشور و حفظ و ارتقا دستاوردهای نظام است.

فرماندار البرز نقد رسانه‌ها را فرصتی برای مدیران دانست و گفت: اگر نقد در مسیر تخریب نباشد فرصت مناسبی برای اصلاح و رشد مدیران خواهد بود، رسانه‌ها باید آسیب شناسی کرده تا جلوی بداخلاقی‌های رسانه‌ای گرفته شود.
وی ادامه داد: بداخلاقی‌های رسانه‌ای در حال زیاد شدن است و آسیب جدی به اعتماد عمومی و حیثیت افراد و حتی خود رسانه می‌زند.
عسگری ادامه داد: تریبون هم یک رسانه است؛ خیلی از رسانه‌های سنتی نیز از این رسانه‌های نوظهور تاثیر می‌پذیرند.
فرماندار البرز اظهار کرد: مدیران باید صبر زیادی داشته باشند، سر هر چیزی بلافاصله عکس‌العمل نشان نداده و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا در فضای دوستانه تری مسائل مطرح شود.
این مسئول در پایان گفت: ما مدیران نباید پرخاشگری کرده و توقع داشته باشیم همه روابط عمومی ما شده و به تعریف و تمجید از ما بپردازند؛ همه باید کار کنیم، ما مدیران به نوعی و رسانه‌ها به نوعی دیگر.

برای ما به جز منافع ملی و حفظ قانون خط قرمزی وجود ندارد

در ادامه این دیدار امیرعلی رضایی مدیرمسئول سایت خبری صبح قزوین با اظهارخیرمقدم و تشکر از توجه مدیران نسبت به روز خبرنگار گفت: امروزه متاسفانه گاهی شبکه‌های اجتماعی آفت یا دروغی را منتشر کرده و فضا را آلوده می‌کنند و می‌روند، این دروغ جامعه را آسیب می‌زند و باید با این سم پراکنی مقابله کرد.
وی ساختار نظام را به مثابه یک گلخانه دانست و اظهار کرد: اگر بخشی از این گلخانه که مظهر زیبایی هست آسیب ببیند، باید بلافاصله بخش آفت زده را درمان کرد تا همه ساختار را آلوده نکند.
وی گفت: برای ما به جز منافع ملی و حفظ قانون خط قرمزی وجود ندارد و مبارزه با فساد در هر گروه و قشر و جامعه ای باشد، مدموم است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان