۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حمایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین از نمایش فصل شیدایی
کد خبر: ۲۱۳۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رییس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین از نمایش فصل شیدایی

رییس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز نظر به پیش بینی استقبال بی نظیر مردم استان از این نمایش میدانی پرشکوه، آمادگی خود را برای پوشش خدمات پزشکی و امدادی در حاشیه برگزاری آن اعلام کرد.

 حمایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین  از نمایش فصل شیدایی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، به دنبال هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری نمایش فصل شیدایی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز نظر به پیش بینی استقبال بی نظیر مردم استان از این نمایش میدانی پرشکوه، آمادگی خود را برای پوشش خدمات پزشکی و امدادی در حاشیه برگزاری آن اعلام کرد.
محمدرضا مدبر، رییس اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشستی که با حضور دست اندرکاران و متولیان برگزاری این همایش به همراه جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد، مقرر شد با توجه به پیش بینی استقبال بی نظیر مردم استان از این نمایش عظیم و پُر بازیگر، یک دستگاه آمبولانس در شب‏های برگزاری، یعنی: از 20 تا 29 مرداد 1395 با هماهنگی فوریت‏های پزشکی (اورژانس) و هلال احمر استان، در محل، مستقر باشد.
این مقام مسئول همچنین از همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در تأمین نیروی مورد نیاز پرستار در شب‏‌های برگزاری نمایش خبر داد و تصریح کرد: در مواقعی که نیاز به پزشک نیز وجود داشته باشد، معاونت درمان دانشگاه این امکان را نیز مهیا خواهد کرد.
مدبر تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‏‌های انجام شده، مقرر شد که بیمارستان زکریای رازی قزوین به عنوان بیمارستان هدف برای پذیرش مصدومان و بیماران احتمالی، آماده پذیرش بیمار باشد.
گفتنی است، این نمایش با موضوع «از خلقت آدم تا آخر زمان» در اولین شب اکران خود با استقبال بیش از شش هزار نفر از شهروندان عزیز قزوین روبرو شد و محل اکران آن برای مردم فرهنگ دوست قزوینی، در مجموعه فرهنگی جدید‏التأسیس استاد فرج اله سلحشور در کیلومتر سه جاده باراجین است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان