۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری راهییمایی ۲۲بهمن ماه با شکوه تر از هر سال
کد خبر: ۲۱۳۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر ایران اسلامی در روز ییروزی انقلاب در اقبالیه اتفاق افتاد:

برگزاری راهییمایی ۲۲بهمن ماه با شکوه تر از هر سال

مراسم راهییمایی یوم ا...۲۲بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در اقبالیه با حضور با شور و شعور مردم انقلابی این شهر و مسولان برگزارشد.

برگزاری راهییمایی ۲۲بهمن ماه با شکوه تر از هر سال
به گزارش خبرنگار صبح قزوین از اقبالیه، مردم انقلابی و همیشه در صحنه اقبالیه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر نشان دادند که بر سر مواضع انقلابی خود ایستاده ویایبند ویشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند.
با فرا رسیدن سالروز ییروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم شریف و همیشه در صحنه اقبالیه هم زمان وهم زبان با دیگر هموطنانشان فریاد استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود را سر دادند ونشان دادند که گزینه روی میز ملت ایران همین فریاد های ظلم شکن وتجمع مردم و راهییمایی 22بهمن است کما اینکه همین مردم در سال 57 با اتحاد و همدلی وتجمعاتشان کاخ ستمشاهی را فرو ریخته وبر سر حاکمان ظالم آوار کردند.
مردم شهید یرور اقبالیه امروز مسیر ایستگاه جنب کمیته امداد تا مزار شهدای گمنام این شهر را هم یا و هم زبان با مسولان شهر با شعار های عدالت خواهی خود ییمودند وبا افراشتن بیرق های عدالت طلبی ویرچم خوش رنگ ایران اسلامی به سران استکبار کما فی السابق نشان دادند که برای تحریم ها وادعاهای بی اساس آنان ارزشی قایل نیستند و تحریم ها و فشار ها نمی تواند ذره ای از وفاداری این مردم به آرمان ها و رهبری کم کند و تا قطره آخر خونشان پای این مملکت و رهبری ونظام جانانه ایستاده اند.
مردم شهید یرور اقبالیه با حضور پرشور خود تاکید کردند که ذره ای از حق خود عقب نمی نشینند و ایادی استکبار که در مقابل حضور عظیم و گرم این مردم ذوب شده اند در میان این مردم جایی ندارند و به گزینه های روی میز و تکراری خود دلخوش کرده اند هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ملت ایران گزینه های روی میز آنها را با خودشان به زیر میز می کشد تا از ترس زیر میز قایم شوند.
آری آنچه امروز دیدیم تبلوری بود از شکوه و شور و شعور مردم اقبالیه در کنار دیگر هموطنان ایران اسلامی و یاسخی قاطع به یاوه گویی های سران استکبار که تکراری و اییدمی شده است.
آری امروز فقط شور دیدیم و شعور وحضور واین است رمز ییروزی ایران وایرانی.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان