۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت به جای فرافکنی محرمانه‌های برجام را ارائه دهد/گویا خنجر دولت به روی دوست بُرنده‌تر است تا آمریکای منحوس
کد خبر: ۲۱۳۲۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت به جای فرافکنی محرمانه‌های برجام را ارائه دهد/گویا خنجر دولت به روی دوست بُرنده‌تر است تا آمریکای منحوس

مسئول واحد تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: توصیه می‌کنم دولت به جای فراکنی‌، دو ماده‌ای که با ۵+۱ جدای از برجام امضا کردیم و آن را محرمانه خواند به مجلس و اذهان ملت ایران ارائه دهد.

دولت به جای فرافکنی محرمانه‌های برجام را ارائه دهد/گویا خنجر دولت به روی دوست بُرنده‌تر است تا آمریکای منحوس

علیرضا دهقانی مسئول واحد تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، گفت: در طول سه سال فعالیت دولت یازدهم تا آنجا که خاطرمان هست منتقدان همواره در برابر توهین‌های دولت و اعوان و انصارش از خود سعه صدر نشان دادند؛ از بروید به جهنم، بی سواد، بی شناسنامه و امثالهم بگیرید تا توهین به توانایی و قدرت صنعتگران این مرز و بوم که مهارت آنها هیچ انگاشته شد و تمام توانایی مملکت را با پخت آبگوشت بزباش و امثالهم مقایسه کردند و مثال از این باب کم نیست چه آن آقایی که کارهای مفید انجام شده را مزخرف نامید و چه انتصاب افرادی که جزو عوامل فتنه بودند که همه و همه توهین به شعور ملت ایران بوده است.

وی افزود: اخیرا هم سخنگوی دولت به فردی که هنوز منتظر محاکمه او هستیم لقب ذخیره نظام داده است، جالب است که دولت طلبکار هم هست و از منتقدان شکایت می‌کند که این موضوع جای تاسف دارد.

دهقانی گفت: توصیه می‌کنم دولت به جای فرافکنی‌های بسیار در همین یک سال باقی مانده از عمر خود بهتر است به خدمت به مردم شریف ایران روی آورد تا اشتباهات گذشته را جبران کند، دوم اینکه اگر همتی در دولت برای اقدامی وجود دارد هرچه زودتر تکلیف خود را با فاجعه حقوق‌های نجومی مدیران خود مشخص و آن‌ها را معرفی کند تا محاکمه آنها به خواست دولت انجام و این ذهنیت سیاه و بی آبرویی عظیم از چهره زدوده شود.

مسئول واحد تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: البته قوه قضاییه هم نباید تعلل کند و اگر دولت قدمی برنداشت این قوه باید به وظیفه اصلی و انقلابی خود عمل کند، دولت اگر بنای بر شکایت به دادگاه را دارد پیگیر شکایت خود از آمریکای جنایتکار شود بابت غصب ظالمانه و وقیحانه اموال این مرز و بوم نه منتقدان که اصلاح‌گر عملکرد هر دولتی بوده و هستند.

وی اضافه کرد: باخبر شدیم جمعی از دوستان ما را در دانشگاه بین المللی امام خمینی به بهانه واهی توهین به دولت به دادگاه ارجاع دادند، آقای روحانی پناه می‌بریم به خدا از بستن دهان منتقدان مثل اینکه خنجر دولت به روی دوست برنده‌تر است تا امریکای منحوس، شیطان بزرگ را کدخدا دانستن این نتایج را هم در پی دارد.

دهقانی گفت: مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نمی‌دانم وظایفی که در این دولت به شما محول شده بابت این منصب چیست و هزینه‌ای که از بیت المال بابت آن می‌گیرید چه قدر است اما با صدای رسا عرض می‌کنم بنده هم منتقد دولت یازدهم هستم لطفا از بنده هم شکایت کنید و همینطور بیش از نیمی از ملت ایران که منتقد رویه اقتصادی و بی برنامگی‌های شما هستند نیز منتظر احضار به دادگاه از جانب شما هستند.

وی عنوان کرد: برادر بزرگوار؛ به جای بستن دهان منتقدان و شکایت و ایجاد خفقان رسانه‌ای و اطلاعاتی دو ماده‌ای که با 5+1 جدای از برجام امضا کردیم و آن را محرمانه خواندید به مجلس و اذهان ملت ایران ارائه دهید و بگذارید تاریخ از دولت یازدهم به بدنامی یاد نکند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان