۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدعهدی‌های طرف مقابل ادامه یابد فعالیت‌های هسته‌ای را از سر می‌گیریم/ باید مواضع‌ را به طرف مقابل اعلام و بعد اقدام کنیم
کد خبر: ۲۱۳۲۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بدعهدی‌های طرف مقابل ادامه یابد فعالیت‌های هسته‌ای را از سر می‌گیریم/ باید مواضع‌ را به طرف مقابل اعلام و بعد اقدام کنیم

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بنا باشد طرف مقابل در برجام کارشکنی کند ما نیز می‌توانیم فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر بگیریم و باید این را به طور رسمی به طرف مقابل اعلام و سپس اقدام کنیم.

بدعهدی‌های طرف مقابل ادامه یابد فعالیت‌های هسته‌ای را از سر می‌گیریم/ باید مواضع‌ را به طرف مقابل اعلام و بعد اقدام کنیم

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در روند اجرای برجام گفت: ما به تعهدات خودمان در برجام عمل می‌کنیم اما اگر بنا باشد طرف مقابل کارشکنی کند ما می‌توانیم نسل جدید سانتریفیوژها را راه‌اندازی کنیم و کاربری فردو را به حالت قبلی آن برگردانیم.

وی افزود: ما رسما باید به طرف مقابل اعلام کنیم که با توجه به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام ما نیز به مسیر قبلی خود در فعالیت‌های هسته‌ای بازمی‌گردیم.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید رسما مواضع خود را به طرف مقابل اعلام کنیم و بعد هم اقدام به از سر گیری فعالیت‌های هسته‌ای خود کنیم و بگوییم ما نیز به مسیر قبلی خود باز می‌گردیم.

حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اگر عهدشکنی‌ها ادامه داشته باشد ما طرح‌ریزی خودمان را آغاز می‌کنیم و طرح‌ریزی ما بر پایه فرمول ماشه است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان