۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ماندگاری این انقلاب بخاطر خلوص نیت امام خمینی(ره) است
کد خبر: ۲۱۳۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

محمد حسین خاکساران:

ماندگاری این انقلاب بخاطر خلوص نیت امام خمینی(ره) است

محمدحسین خاکساران گفت: این مجالس و این راهپیمایی هایی که شاهد هستیم همه و همه از سر خلوصی است که امام برای خدمت به اسلام داشته است.

ماندگاری این انقلاب بخاطر خلوص نیت امام خمینی(ره) است

به گزارش صبح قزوین، محمدحسین خاکساران، از مبارزین دوران انقلاب، در یادواره ی شهدای زن استان قزوین درباره ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: این مجالس و این راهپیمایی هایی که شاهد هستیم همه و همه از سر خلوصی است که امام برای خدمت به اسلام داشته است.

وی در ادامه گفت: این وعده ی خداوند است که کارهای خالص مانند یک شجره ی طیبه ریشه می دواند و شاخ و برگش گسترش پیدا می کند و از میوه های با ارزش آن افراد زیادی استفاده می کنند.

خاکساران درباره ی شهدا گفت: در 8 سال دفاع مقدس نیز همین نیت خالصانه موجب ماندگاری ارزش های این دوران شد.

خاکساران که از شاهدین حادثه حمله به حجاج ایرانی است درباره چگونگی این حادثه دردآور اظهار داشت: مردم صف به صف در حال راهپیمایی بودند، در ابتدای صف زنان و جانبازانی که با ویلچر بودند حضور داشتند، درحین راهپیمایی ناگهان دیدیم که افرادی با سپرهای دفاعی در مقابل ما هستند.

وی درباره ی جزئیات این اتفاق درناک گفت: در بالای سر ما نیز بالگرد نیروهای نظامی عربستان در حال چرخیدن بودند و از طرفی نیروی استخبارات هم در پلی که بالای سر ما قرار داشت حضور دشتند  و در همین زمان نیروهای نظامی با شلیک گلوله به سمت زائرانی که برخی با لباس احرام بودند صحنه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: از طرفی نیروهای گارد ویژه مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان را از بالای پل به روی مردم انداختند، مردم که در ازدحام و شلوغی بودند راهی برای فرار نمی یافتند و همین مسئله موجب شهادت جمع زیادی از مردم که اغلب بانوان بودند شد.

خاکساران ادامه داد: مردم با فرار به سمت هتلی که مخصوص فلسطینیان بود، رفتند و با فشار زیاد درب هتل را بازکرده و در آنجا استقرار پیدا کردند تا پایان شب که نیروهای نظامی پراکنده شده بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان