۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیرانوند; از دست نفتی‌‌ها درحال دیوانه شدن هستم/ خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم
کد خبر: ۲۱۳۱۹۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بیرانوند; از دست نفتی‌‌ها درحال دیوانه شدن هستم/ خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود یک میلیارد تومان از باشگاه نفت طلب دارم اما پولم را نمی‌دهند و در حال دیوانه شدن هستم.

بیرانوند; از دست نفتی‌‌ها درحال دیوانه شدن هستم/ خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،علیرضا بیرانوند درباره برد پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: خدا را شکر می‌کنم که مقابل این همه هوادار توانستیم برنده شویم البته ما موقعیت‌‌های زیادی از دست دادیم و این مسئله نگران‌کننده است به هر حال تیم‌های دیگر برای جبران گل خورده به ما فشار می‌آورند و ما نباید اینقدر راحت موقعیت گل از دست بدهیم.

وی در مورد طلبی که از باشگاه نفت دارد، افزود: واقعاً نمی‌دانم سراغ چه کسی برویم و طلبم را از چه کسی بگیرم. باشگاه نفت به شرکتی واگذار شده که به نظر می‌رسد پول ندارد من نمی‌دانم که برای این شرکت چه شرط‌هایی گذاشته شده اما در حالی فردا به اردوی تیم ملی می‌روم که حدود یک میلیارد تومان از باشگاه نفت طلب دارم. جالب اینجا است که شکایت هم کردم اما به جایی نرسیدم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه علیرضا منصوریان سرمربی سابق نفت که امسال به استقلال رفته به دنبال طلب بازیکنان قدیمی این تیم هست یا خیر، ادامه داد: به هر حال منصوریان در تیم استقلال کار می‌کند و دغدغه‌‌های خاص خود را دارد او الان تمرکزش روی تیم خودش است تا الان هم من به دلیل اینکه تمرکزم را از دست ندهم مصاحبه نکرده‌ام اما واقعاً در حال دیوانه شدن هستم از آقای تاج و زنگنه وزیر نفت تقاضا دارم مشکلات ما را حل کنند چرا که مسئولان باشگاه نفت می‌گویند ما پول نداریم. البته بازیکنانی هم مثل کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی و وحید امیری همگی بالای 500 میلیون باشگاه طلب داریم اما به پول‌مان نرسیدیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان