۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین صادقی; برخی بادمجان دور قاپ‌چین‌ها در استقلال هستند که نمی‌دانم چه کاری می‌کنند، دوست هستند یا دشمن
کد خبر: ۲۱۳۱۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

صادقی; برخی بادمجان دور قاپ‌چین‌ها در استقلال هستند که نمی‌دانم چه کاری می‌کنند، دوست هستند یا دشمن

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت:چطور زمانی که من در استقلال بودم نمی‌گفتید تیم حریف ما را از بحران در بیاورد.

صادقی; برخی بادمجان دور قاپ‌چین‌ها در استقلال هستند که نمی‌دانم چه کاری می‌کنند، دوست هستند یا دشمن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، امیرحسین صادقی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: دومین بار است که در این زمین بازی یک هیچ برده‌ایم می‌دهیم و نمی‌توانیم سه امتیاز را بگیریم. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اگر پیکان می‌‌‌برد استقلال به بحران می‌رفت،‌گفت: این موضوع چه ربطی به تیم ما دارد ماشاءالله قرارداد برخی بازیکنان آنقدر زیاد است که نمی‌دانم چه بگویم. در این فصل خیلی خرج کرده‌اند و باید همین بازیکنان جواب هواداران را بدهند نه اینکه پیکان یا تیم دیگری بخواهد آنها را از بحران خارج کند. بازیکنان باید این کار را انجام دهند. چطور زمانی که من در استقلال بودم نمی‌گفتید تیم حریف ما را از بحران در بیاورد.

مدافع پیکان عنوان کرد: به نظرم باید قراردادهای داخلی را هم بیاورند و ببینید چقدر است. 12 سال در استقلال بودم و تنها یک سال یک میلیارد گرفتم و بقیه زیر 300 میلیون بود.

مدافع سابق استقلال در مورد اینکه وضعیت طلبش از این تیم به کجا رسید،‌ گفت: نمی‌دانم باید طلبم را چکار کنم یک میلیارد و 300 تومان میلیون طلب دارم و اگر چاره‌ای دارید بگویید. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با منصوریان مشکل دارد، گفت: علی آقا 6، 7 سال کاپیتان من بوده و از بازی در کنار او لذت می‌بردم حتی به گفته او ازدواج کردم و پای عقد من را هم امضا کرده است. برخی بادمجان دور قاپ‌چین‌ها هستند که نمی‌دانم چه کاری می‌کنند، دوست هستند یا دشمن. آقایی که آمده‌ای و حاشیه درست می‌کنی از این کارها دست بکش. اگر کسی هم باور ندارد می‌تواند شعبه دفترخانه عقد من را بگوید شهید نامجو است و فکری هم آن را امضا کرده است.

صادقی در مورد اینکه همیشه می‌گوید یک نفر در استقلال وجود دارد، گفت: به قول شاعر سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست متأسفانه اصالت و قداست در استقلال به هم ریخته و باید در این مورد فکری اساسی کنم. هوادارانی که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند لیاقتشان بیش از این است. استقلال با این نفرات می‌تواند در لیگ نتیجه بگیرد چون جوانان باتجربه و باانگیزه‌ای دارد من خوش‌بین هستم.

وی ادامه داد: من با استقلال در مکان‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتم و قهرمان هم شدم اما این هواداران همیشه پای ثابت تیم بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان