۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بیانیه کمیته امداد استان قزوین به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن
کد خبر: ۲۱۳۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه کمیته امداد استان قزوین به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن

کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با صدور بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر، خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری شد.

بیانیه کمیته امداد استان قزوین به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن

به گزارش صبح قزوین، کمیته امداد امام خمینی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طی بیانیه ای خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله ‌الرحمن‌ الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و با نثار جان در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) بر پا داشت.

در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در خیال خام و رؤیای سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می‌برد، این پیروزی عظیم الهی، کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و کابوس فراگیر شدن این حرکت، حضرت امام (ره) آن را به تمامی مستضعفین جهان وعده داده بود، امروز به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

همزمان با طلیعه سی و ششمین سالگرد پیروزی بزرگ مردم مسلمان ایران، اینک شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی هستیم و امروز فریاد عدالتخواهی نه تنها از کشورهای اسلامی منطقه، بلکه از قلب کشورهای استکباری در اروپا و آمریکا نیز به گوش می‌رسد.

امروز نور انقلاب ما در جهان فراگیر شده و ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و امید و الگویی برای همه مظلومین و مستضعفان جهان گردیده است و فریاد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، حق طلبی و حقیقت‌جویی مردم جهان بیش از پیش، مردم بصیر و متفکر را به نزدیکی وعده‌های بزرگ الهی، پیروزی حق بر باطل، پیشوایی صالحین جهان و ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) امیدوار کرده است.

ملت ایران اسلامی در بهمن 92 استوارتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابد چراکه؛

22 بهمن یادآور روز پرشکوهی است که اراده خداوند متعال بر اراده ظالمان و مستکبران غلبه کرد و امت مجاهد ایران به رهبری آیت الله العظمی امام خمینی(ره) بر استبداد پهلوی و قدرتهای شیطانی پیروز شد و دوران حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) آغاز گردید.

22 بهمن یوم الله بزرگ تاریخ کهن ایران و روز بازیابی هویت اسلامی ایرانی است که به سرمشق برجسته‌ای برای ملت‌های تحت ستم و بویژه مسلمانان جهان تبدیل شد و جریان بیداری اسلامی را نوید داد.

 22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و روز تحقق معجزه الهی و آغاز تمدن نوین اسلامی و شکل‌گیری جامعه های آزاد ، مستقل، پویا و پیشرفته، در سایه ایمان به باورها وارزش‌های الهی و پایبندی به احکام نورانی اسلام در ایران اسلامی است.

امروز که جبهه استکبار و صهیونیسم پیش از هر زمان دیگری در برابر منطق مستحکم و استقامت و بصیرت ملت ایران مستأصل و سرخورده است، ملت ایران از هر زمان دیگری با نشاط و منسجم و امیدوار به آیندهای درخشان تر، مسیر ارزش انقلاب را می‌پیماید.

اکنون نیز با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی تنها راه استمرار پیروزی‌ها و دستیابی به پیشرفت و تعالی کشور ارتقای توانمندی‌های داخلی کشور و افزایش استحکام ساخت درونی نظام و اقتدار ملی ایران و بصیرت و مقاومت ملت می‌باشد تا ضمن حمایت از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی، نسبت به هرگونه مسامحه و مماشات بادشمنان عهد شکن و عنود ملت ایران هشدار دهیم و دغدغه خود را در مورد توطئه‌های پیچیده و پنهان آنان ابراز ‌داریم.

حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار و صهیونیستی است در حقیقت به یاری خداوند سبحان 22 بهمن همه خواهند دید که ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان