۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: ۲۱۳۰۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رئیس جمهوری برگزار و بر ضرورت اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و اهداف دولت یازدهم به منظور پیشرفت، توسعه و آبادانی و همچنین رفاه مردم این استان تاکید شد.

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار و بر ضرورت اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و اهداف دولت یازدهم به منظور پیشرفت، توسعه و آبادانی و همچنین رفاه مردم این استان تاکید شد.

در این جلسه که روز پنجشنبه برگزار شد، برنامه های دولت تدبیر و امید برای حمایت از فعالان اقتصادی ، بخش خصوصی و کارآفرینان و همچنین تکمیل طرح های بهداشت و سلامت، نفت، گاز ، انرژی، کشاورزی، آب، راه و شهرسازی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که وزرای نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، کشور، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار و معاون اجرایی رییس جمهوری حضور داشتند، بر ضرورت اجرای طرح های مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

رییس جمهوری قرار است روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان