۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخورد شدید خودروی سواری با تیربرق+تصاویر
کد خبر: ۲۱۳۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۵ ↗ لینک کوتاه

براثر بی‌احتیاطی راننده رخ داد؛

برخورد شدید خودروی سواری با تیربرق+تصاویر

حمید رضا ململی از برخورد شديد يک دستگاه خودروي سواري پرايد با تیر برق در خیابان شهید بابایی و مصدوميت راننده این خودرو خبر داد.

برخورد شدید خودروی سواری با تیربرق+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حمیدرضا ململی، رئيس ايستگاه شماره دو آتش نشانی قزوین درباره حادثه تصادف پراید اعلام کرد: با تماس شهروندان و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهید بابایی را در ساعت 13 و 47 دقيقه روز چهارشنبه بیستم مردادماه به محل حادثه واقع در خیابان شهید بابایی اعزام کرد.

وی افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي سواري به شدت با تیربرق کناری خیابان برخورد نموده و منجر به مصدومیت راننده این خودرو شد که آتش نشانان در اولین اقدام به نجات سرنشین خودروی پراید که در اثر ضربه ناشي از تصادف آسيب جزئي ديده بودند شتافتند و تنها مصدوم این حادثه را براي انجام اقدامات درماني تحويل کارکنان اورژانس دادند.
این مسئول عنوان کرد: نيروهای عملیاتی با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودرو، از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کردند و با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

ململی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان