۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دشت الله‌آباد آبیک
کد خبر: ۲۱۳۰۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۱ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دشت الله‌آباد آبیک

معصومه ابتکار صبح امروز جهت بازدید یک روزه از استان قزوین وارد شهر آبیک شد و از دشت اله آباد بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دشت الله‌آباد آبیک
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و هیئت همراه با استقبال مسئولان استانی صبح امروز(21 مرداد ماه) وارد شهر آبیک شد و از دشت اله آباد بازدید کرد.
معصومه ابتكار رئيس سازمان محيط زيست كشور در بازديد از دشت اله آباد بر تشكيل كارگروهي براي مطالعه آسيب‌ها، فرصت‌ها و تثبيت وضعيت موجود تالاب اين منطقه تاكيد كرد و گفت: تالاب دشت اله آباد از نقاط زيباي استان است كه قابليت تبديل شدن به منطقه گردشگري را دارد.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با تاكيد بر اهميت اين منطقه از نظر جغرافيايي، جمعيتي، كشاورزي و سوق الجيشي بیان كرد: حفظ تالاب اين منطقه و مطالعه جامع براي احيای آن از ضروريات است كه در اين صورت فرصتي براي زيست محيطي و گردشگري ايجاد خواهد شد.
گفتنی است، نخستین برنامه رئیس سازمان محیط زیست کشور در بازدید یک روزه از استان قزوین، دیدار با اساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی استان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکل‌های مردم نهاد و هنرمندان در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین است.
بازدید از دستاوردهای دانش‌بنیان زیست محیطی در پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان، حضور در نشست مشترک با رئیس‌کل دادگستری و مسئولان قضایی استان و همچنین حضور در شورای اداری استان با موضوع بررسی پیشرفت برنامه حفاظت و بهبود محیط زیست در استانداری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به استان قزوین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان